Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2023

Μαρία Δερμίση, υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Κατερίνης: Δώστε μου δύναμη για να εργαστώ για εσάς!


 Γεννήθηκα στο Μόντρεαλ του Καναδά 1988

Με όλη την τύχη στο πλευρό μου να έχω ένα δίδυμο αδερφό!

Τελείωσα δημοσιογραφία όπου από μικρή την είχα αγαπήσει πριν καν τελειώσω την σχολή μου εργάστηκα σε ραδιόφωνα περιοδικά της Θεσσαλονίκης καθώς και επί εποχής προεδρίας Ντούμου έκανα εκφώνηση αγώνων στον Πιερικό.


 

Στην τρίτη γυμνασίου εκλέχτηκα για πρώτη φορά στα τότε δεδομένα γυναίκα πρόεδρος, καθώς ήμουν η εκλεκτή από τους συμμαθητές μου να τους αντιπροσώπευω στο δημοτικό συμβούλιο Νέων επί Αμοιρίδη.
Έχω μια κόρη 7μιση ετών όπου είναι όλη μου η ενέργεια.
Το χειμώνα δραστηριοποιούμαι στην εστίαση και το καλοκαίρι κιόσκι καφέ δικό μου στην Πλάκα Λιτοχώρου.

 Είμαι ένας άνθρωπος που κερδίζω και χάνω εξαιτίας της ειλικρίνειας μου
Ο λόγος που θέλω να ασχοληθώ με τα κοινά είναι γιατί θέλω να αλλάξω τα όσα μέχρι σήμερα δεν μου αρέσουν!
Έχω πολύ πείσμα και θέληση σε ότι στοχεύω στη ζωή μου κ στόχος μου είναι να σας αποδείξω πως η νέα γενιά είναι εδώ για να αλλάξει τα ως τώρα δεδομένα!
Είμαι δραστηρια κατά πάρα πολύ και όσοι με ξέρουν το επιβεβαιώνουν στο έπακρο!


Είμαι από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του κυρίου Γιάννη Ντουμου γιατί είναι ένας αυτοδημιούργητος άνθρωπος ένας άνθρωπος που απέδειξε πως το μηδέν σε πάει στα ανώτερα με εργασία πειθώ και πρόγραμμα!

Με όλο το σεβασμό ζητώ την ψήφο εμπιστοσύνης σας σε αυτές τις εκλογές
Δώστε μου δύναμη για να εργαστώ για εσάς!