Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2023

Δημήτρης Δένης: "Έκανα μήνυση στον Δήμαρχο"


Είναι κάποιες στιγμές, που κάθε απλός άνθρωπος αισθάνεται ιδιαίτερα άβολα.
Όπως σήμερα πχ, υπό το βάρος ανυπόστατων κατηγοριών, συκοφαντικών και δυσφημιστικών χαρακτηρισμών, αλλά και απόπειρας δημόσιου ομαδικού διασυρμού μου με δημοσίευση των προσωπικών μου δεδομένων, αναγκάστηκα να προσφύγω στην δικαιοσύνη, για να προστατέψω το όνομά μου, αλλά και την ασφάλεια της οικογένειάς μου.
Σήμερα λοιπόν... 

 
κατέθεσα μήνυση κατά του Δημάρχου Κατερίνης κ. Κωνσταντίνου Κουκοδήμου, κατά της συζύγου του, αλλά και κατά παντός υπεύθυνου, που δημοσίευσαν και συνεχίζουν εδώ και 1 μήνα να με διασύρουν δημόσια με ένα κατάπτυστο κείμενο στο Facebook.

Στην χθεσινή αγωγή των... 100 χιλιάδων ευρώ εναντίον μου (μιλάμε για πιθανή προσπάθεια και οικονομικής μου εξόντωσης!), θα απαντήσω λίαν συντόμως με ανάλογο τρόπο, μιας και δεν μου δόθηκε καμία άλλη δυνατότητα απάντησης...