Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Νίκος Μακρίδης μας συστήνει τον πατέρα του!


Έναν άνθρωπο εργατικό και αγαπητό απ’ όλους που δεν θα μπορούσε να λείπει από το πλευρό του Νίκου σ’ αυτόν τον αγώνα των εκλογών.

«Αυτός είναι ο πατέρας μου Μιχαήλ Μακρίδης!
Ακόμη και τώρα στα 84 του είναι δίπλα μου όπως μπορεί … ακόμη και τώρα τον θαυμάζω ! Για μένα είναι και θα είναι το πρότυπο μου !
Η ηθική του, η τιμιότητά του, ένας άνθρωπος που μόνο καλοσύνη και αγάπη έχει να δώσει στους δικούς του ανθρώπους και στους φίλους του, η εργατικότητά του και νομίζω ότι από τον πατέρα μου έχω μονάχα πράγματα να θαυμάζω.
 
Είμαι πολύ τυχερός που έχω ένα πατέρα σαν και αυτόν, που μου έμαθε να αγωνίζομαι πάντα για το
σωστό και το δίκιο. Μου έμαθε να βάζω τις αξίες μας ψηλά … Πάτρις, θρησκεία, οικογένεια! Και πάντα να ευχαριστώ το Θεό.
Αφού έχω τον πατέρα μου δίπλα μου δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν, οποία μάχη και αν έχω να αντιμετωπίσω..»   
 
+ #ΝΙΚΟΣ_ΜΑΚΡΙΔΗΣ_ΤΟΥ_ΜΙΧΑΗΛ 
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟΥ.