Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Ο Δήμαρχος Κατερίνης πάλι ΑΠΩΝ!..



Εορταστικό-Καυστικό πιπεράτο του Καθηγητή Πιπερόπουλου

Μας αγαπάει η Παναγιά εμάς τους Έλληνες και την Ελλάδα μας και έκανε καλοκαιριάτικο καιρό σήμερα καθώς γιορτάσαμε με την Μεγαλειώδη... 

 
Στρατιωτική παρέλαση της Θεσσαλονίκης (της δεύτερης Πατρίδας μου) και την τόσο όμορφη παρέλαση των αγοριών και κοριτσιών της Α’Βάθμιας και Β΄Βάθμιας Εκπαίδευσης όπως και των πολιτιστικών συλλογων εδώ στη γενέτειρά μου Κατερίνη όπως και σε ολόκληρη Ελλάδα μας.

Παρακολούθησα τις τελετές από την κατάθεση Στεφάνων στο μνημείο της Ελευθερίας στην ομώνυμη Κεντρική μας πλατεία και στη συνέχεια την μαθητική παρέλαση μπροστά από την εξέδρα των επισήμων.

Εκεί με συνέλαβε με το φακό της «ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ» ο κορυφαίος blogger «Βαλκανίων και περιχώρων» ο φίλος μου Αποστόλης Λέϊνας καθώς στεκόμουν πίσω από τον φρουρό φαντάρο μας κάτω από την εξέδρα των επισήμων.

«Γιατί όχι επάνω στην εξέδρα κ. Καθηγητά;» με ρώτησε ο πάντα περίεργος blogger.

«Η εξέδρα φίλε Απόστολε» του απάντησα «είναι για τους εκλεγμένους πολιτικούς μας άνδρες και γυναίκες, για τους εκπροσώπους των Ενόπλων μας Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και, φυσικά για τον Δεσπότη μας κκ. Γεώργιο, Μητροπολίτη Κίτρους Κατερίνης και Πλαταμώνα…»

Με γέμισε χαρά η νεολαία μας, τα παιδιά των Δημοτικών, των Γυμνασίων και των Λυκείων αλλά λυπήθηκα αφάνταστα, καθώς διαπίστωσα ότι όπως και στην παρέλαση της 16ης Οκτωβρίου Ημέρα Απελευθέρωσης της γενέτειράς μας από τους Τούρκους ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Κώστας Κουκοδήμος, ήταν και πάλι ΑΠΩΝ!...

Είχα γράψει σε σχετικό πιπεράτο σχόλιό μου με τίτλο «Ευελπιστώ ότι υπήρξε σοβαρός λόγος κ. Κουκοδήμο» που φιλοξενήθηκε εδώ ότι δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ δημόσια αιτιολόγηση εκείνης της απουσίας και, ειλικρινά, δεν είχα και δεν έχω κανένα λόγο αντιπαράθεσης με τον κ. Κουκοδήμο και ήλπιζα ότι σήμερα θα ήταν ΠΑΡΩΝ καθότι μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2023 παραμένει ως ο εκλεγμένος από το 2019 Δήμαρχος της γενέτειράς μου…

Η ήττα είναι, δυστυχώς, πικρή…