Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2023

Απαγορεύεται να περπάτημα δίπλα δίπλα στα πεζοδρόμια της Τερζοπούλου



Ναι, καλά διαβάσατε. Αν θέλετε να περπατήσετε στα πεζοδρόμια της Τερζοπούλου, ένας, ένας παρακαλώ και με το κεφάλι κάτω για να βλεπετε που πατάτε. Ναι, σε εναν δρόμο που καθημερινά περνάνε εκατοντάδες μαθητές, εκπαιδευτικοί, άνεργοι, σπουδαστές, ασθενείς μια και ΟΑΕΔ, σχολεια, ΙΚΑ είναι μερικές από τις δομές που υπαρχουν στην περιοχη.

Λοιπόν έκανα το λάθος βραδάκι...

να περπατήσω δίπλα στον σύζυγό μου. Δίπλα στο καφέ Eleven χτίζεται μια οικοδομή. Τα μαστόρια αφαίρεσαν την προϋπάρχουσα περίφραξη αλλά άφησαν δύο τμήματα των βεργών της εκτεθειμένα, κάτω χαμηλά ακριβώς. Τι το ηθελα και εγώ η καψερή να κοιτάζω ευθεία. Δυστυχώς έπεσα χτύπησα το ποδι μου, γρατζουνίστηκαν τα καινούρια μου γυαλιά, εσκισα την φόρμα μου.

Λοιπόν, κύριοι υπεύθυνοι της οικοδομής.

Τι κάνατε για την ασφάλεια των πολιτών; Εσείς οι επιβλέποντες για την ασφάλεια του χώρου, τι μέτρα εφαρμόσατε; Σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ για να μου πληρώσει το κόστος ολων αυτών; 

Με αγανάκτηση

 Κεσσούδη Ευαγγελία, εκπαιδευτικός.