Την απόφαση να διακόψει τη λειτουργία του delivery app instashop στην Ελλάδα μέχρι τέλος του χρόνου έλαβε η διοίκηση της εταιρίας..
Σε επιστολή που απέστειλε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα...
στα συνεργαζόμενα καταστήματα, μεταξύ των οποίων σε αρκετές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μεμονωμένα καταστήματα λιανικής από διάφορους κλάδους, τους ενημερώνει ότι οι υπηρεσίες της Instashop θα σταματήσουν επίσημα στην Ελλάδα στις 31 Δεκεμβρίου του 2023.
H εταιρία δραστηριοποιούνταν για δύο χρόνια στην ελληνική αγορά αλλά έχει οκτώ χρόνια παρουσίας σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μπαχρέιν, Αίγυπτο, Κατάρ, Λίβανο, Σαουδική Αραβία, Ομάν κσι Κουβέιτ.
Πρόκειται για ένα εγχείρημα των Γιάννη Τσιώρη και Ιωάννας Αγγελιδάκη που σύστησαν την εταιρία το 2015, με αντικείμενο το fast grocery delivery στο Ντουμπάι ενώ στη συνέχεια μπήκε και στην ελληνική αγορά το 2020.
Η εταιρεία απασχολούσε στο τέλος του 2022, 107 άτομα έναντι 66 το 2021, ενώ σε επίπεδο συνεργασιών είχε μεγάλο μέρος του λιανεμπορίου τροφίμων, όπως τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος κά.
Πέρα από τον χώρο των σούπερ μάρκετ, στον τομέα του Quick delivery η εταιρεία συνεργάζεται με αλυσίδες όπως η Κωτσόβολος, η Pet City, φαρμακεία, καταστήματα καλλυντικών, αξεσουάρ κ.α.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία για το 2022 αν και ο κύκλος εργασιών διπλασιάστηκε στα 3,18 εκατ. ευρώ το ίδιο συνέβη και με τις ζημιές οι οποίες ανήλθαν στα 3,56 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2021. Ειδικότερα, οι ζημιές μετά από φόρους είχαν διαμορφωθεί σε 1,24 εκατ. ευρώ, ενώ οι ζημιές εις νέο αγγίζουν τα 5 εκατ. ευρώ.
H εταιρία δραστηριοποιούνταν για δύο χρόνια στην ελληνική αγορά αλλά έχει οκτώ χρόνια παρουσίας σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μπαχρέιν, Αίγυπτο, Κατάρ, Λίβανο, Σαουδική Αραβία, Ομάν κσι Κουβέιτ.
Πρόκειται για ένα εγχείρημα των Γιάννη Τσιώρη και Ιωάννας Αγγελιδάκη που σύστησαν την εταιρία το 2015, με αντικείμενο το fast grocery delivery στο Ντουμπάι ενώ στη συνέχεια μπήκε και στην ελληνική αγορά το 2020.
Η εταιρεία απασχολούσε στο τέλος του 2022, 107 άτομα έναντι 66 το 2021, ενώ σε επίπεδο συνεργασιών είχε μεγάλο μέρος του λιανεμπορίου τροφίμων, όπως τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος κά.
Πέρα από τον χώρο των σούπερ μάρκετ, στον τομέα του Quick delivery η εταιρεία συνεργάζεται με αλυσίδες όπως η Κωτσόβολος, η Pet City, φαρμακεία, καταστήματα καλλυντικών, αξεσουάρ κ.α.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία για το 2022 αν και ο κύκλος εργασιών διπλασιάστηκε στα 3,18 εκατ. ευρώ το ίδιο συνέβη και με τις ζημιές οι οποίες ανήλθαν στα 3,56 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2021. Ειδικότερα, οι ζημιές μετά από φόρους είχαν διαμορφωθεί σε 1,24 εκατ. ευρώ, ενώ οι ζημιές εις νέο αγγίζουν τα 5 εκατ. ευρώ.