Στην κεντρική Φλόριντα έχει εντοπιστεί ένα περίεργο φαινόμενο. Υπάρχουν παντού παρκαρισμένα αυτοκίνητα με λούφα στην οροφή.
Τι σημαίνει αυτό; Γιατί αυτό προσελκύει τόση προσοχή;
Το The Villages είναι μια κοινότητα 76.000 κατοίκων που δημιουργήθηκε το 1972. Από τότε αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό, παρά την ιδιαιτερότητα ότι είναι ένα αποκλειστικό μέρος για συνταξιούχους: για να ζήσει κανείς εκεί, πρέπει να είναι 55 ετών ή μεγαλύτερος.
Στο The Villages, τα αμαξίδια του γκολφ και τα αυτοκίνητα μοιράζονται το χώρο σαν ίσα. Είναι ενδιαφέρον ότι πολλά από αυτά τα οχήματα έχουν στην οροφή τους μια λούφα ή ένα σφουγγάρι ντους, ένα ιδιαίτερο στολίδι που έχει εξαπολύσει μια περίεργη φήμη.
Όλα ξεκίνησαν όταν η Tora, μια ντόπια drag queen και ΤikΤoker, ανέβασε ένα βίντεο που έδειχνε αρκετούς κατοίκους του The Villages να αγοράζουν λούφα, ακολουθούμενη από μια σειρά εικόνων αυτοκινήτων και αμαξιδίων του γκολφ με λούφα στην οροφή.
Το The Villages είναι μια κοινότητα 76.000 κατοίκων που δημιουργήθηκε το 1972. Από τότε αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό, παρά την ιδιαιτερότητα ότι είναι ένα αποκλειστικό μέρος για συνταξιούχους: για να ζήσει κανείς εκεί, πρέπει να είναι 55 ετών ή μεγαλύτερος.
Στο The Villages, τα αμαξίδια του γκολφ και τα αυτοκίνητα μοιράζονται το χώρο σαν ίσα. Είναι ενδιαφέρον ότι πολλά από αυτά τα οχήματα έχουν στην οροφή τους μια λούφα ή ένα σφουγγάρι ντους, ένα ιδιαίτερο στολίδι που έχει εξαπολύσει μια περίεργη φήμη.
Όλα ξεκίνησαν όταν η Tora, μια ντόπια drag queen και ΤikΤoker, ανέβασε ένα βίντεο που έδειχνε αρκετούς κατοίκους του The Villages να αγοράζουν λούφα, ακολουθούμενη από μια σειρά εικόνων αυτοκινήτων και αμαξιδίων του γκολφ με λούφα στην οροφή.
Μια περίεργη θεωρία
Αυτές οι εικόνες, οι οποίες έχουν συγκεντρώσει περισσότερες από έξι εκατομμύρια προβολές, έδωσαν αφορμή για μια περίεργη θεωρία: ότι οι οδηγοί υποτίθεται ότι χρησιμοποιούσαν αυτά τα αξεσουάρ ντους για να ενημερώσουν άλλους ανθρώπους ότι ήταν πρόθυμοι να ανταλλάξουν συντρόφους.
Υπάρχει μάλιστα ένα thread στο Reddit που εξηγεί τη σημασία του κάθε χρώματος, υποστηρίζοντας ότι οι κάτοικοι του The Villages μιμούνταν τον κώδικα που άρχισε να χρησιμοποιεί η LGBTQI+ κοινότητα τη δεκαετία του 1970, όταν, μέσω μαντηλιών που κρέμονταν στις τσέπες των παντελονιών τους, ανακοίνωναν τη συναισθηματική τους κατάσταση και τις προτιμήσεις τους σε όσους γνώριζαν.
Η αλήθεια για τα σφουγγάρια
Ωστόσο, η ιστορία πίσω από τα αυτοκίνητα με τις λούφες στην οροφή τους είναι λίγο διαφορετική. Στο τοπικό ιστολόγιο, με την ονομασία Inside the Bubble, εξηγούν το όλο θέμα: Εν ολίγοις, οι συνταξιούχοι τοποθετούν αυτή την πινακίδα στα οχήματά τους προκειμένου να θυμούνται πού έχουν παρκάρει.
Κάποιοι, αντί για λούφα, χρησιμοποιούν σφουγγάρια του ντους που τοποθετούν στις κεραίες του αυτοκινήτου ή στις μπάρες της οροφής του οχήματός τους. Αυτή η τεχνική είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν το ίδιο χρώμα ή μοιάζουν πολύ (όπως συμβαίνει με τα αμαξίδια του γκολφ) και οι οδηγοί θέλουν κάτι που να τους βοηθά να βρίσκουν εύκολα το δικό τους, κάτι που δεν διαφέρει από τις ετικέτες ή τις κορδέλες που πολλοί άνθρωποι τοποθετούν στις βαλίτσες τους προκειμένου να τις εντοπίζουν γρήγορα στο αεροδρόμιο.
Υπάρχει μάλιστα ένα thread στο Reddit που εξηγεί τη σημασία του κάθε χρώματος, υποστηρίζοντας ότι οι κάτοικοι του The Villages μιμούνταν τον κώδικα που άρχισε να χρησιμοποιεί η LGBTQI+ κοινότητα τη δεκαετία του 1970, όταν, μέσω μαντηλιών που κρέμονταν στις τσέπες των παντελονιών τους, ανακοίνωναν τη συναισθηματική τους κατάσταση και τις προτιμήσεις τους σε όσους γνώριζαν.
Η αλήθεια για τα σφουγγάρια
Ωστόσο, η ιστορία πίσω από τα αυτοκίνητα με τις λούφες στην οροφή τους είναι λίγο διαφορετική. Στο τοπικό ιστολόγιο, με την ονομασία Inside the Bubble, εξηγούν το όλο θέμα: Εν ολίγοις, οι συνταξιούχοι τοποθετούν αυτή την πινακίδα στα οχήματά τους προκειμένου να θυμούνται πού έχουν παρκάρει.
Κάποιοι, αντί για λούφα, χρησιμοποιούν σφουγγάρια του ντους που τοποθετούν στις κεραίες του αυτοκινήτου ή στις μπάρες της οροφής του οχήματός τους. Αυτή η τεχνική είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν το ίδιο χρώμα ή μοιάζουν πολύ (όπως συμβαίνει με τα αμαξίδια του γκολφ) και οι οδηγοί θέλουν κάτι που να τους βοηθά να βρίσκουν εύκολα το δικό τους, κάτι που δεν διαφέρει από τις ετικέτες ή τις κορδέλες που πολλοί άνθρωποι τοποθετούν στις βαλίτσες τους προκειμένου να τις εντοπίζουν γρήγορα στο αεροδρόμιο.