Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

ΛΙΤΟΧΩΡΙΤΗΣ ΔΗΜΟΤΗΣ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΒΡΟΧΑΡΙΔΗ

 

Άκουσε με καλά κ. πρόεδρε της ΔΕΥΑ Δίου-Ολύμπου Βασίλη Βροχαρίδη και άσε τις παροιμίες και τους εξυπνακισμούς κατά μέρος. 

Έχεις να κάνεις με δημότη που δεν έχει αφήσει ποτέ του απλήρωτο λογαριασμό μέχρι τώρα και μάλιστα πληρώνει πάντα τους λογαριασμούς του πριν τη λήξη της ημερομηνίας τους και...

 

σε ένα μικρό σπίτι που ούτε σκουπίδια βγάζει, ούτε σταγόνα νερό χύνει, γιατί απλούστατα είναι κλειστό.

Εσύ θα μου πεις από πού είναι η καθυστέρηση του υπόλοιπου που έβαλες στον λογαριασμό, τον οποίον μάλιστα πλήρωσα σήμερα το πρωί και μη μου λες εμένα να πάω να πληρώσω το υπόλοιπο.

Έχω ακούσει όμως και από πολλούς άλλους Λιτοχωρίτες που έχουν "βελάξει" με τους λογαριασμούς που τους στείλατε το Α' Τρίμηνο και ο δικός μου μπροστά στους δικούς τους δεν είναι τίποτα.

Εδώ είμαστε λοιπόν και περιμένουμε να δούμε το Β' Τρίμηνο τι θα στείλετε και θα τα ξαναπούμε.

ΔΗΜΟΤΗΣ