Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Μπέος για το «γεια σου κούκλε» της Κωνσταντοπούλου: «Δεν έχω μάθει να μου την πέφτουν»


«Όταν γελάει, είναι γυναικάρα»

Ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος, το πρωί της Τετάρτης (24/4) μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή για... 

 
την πρόσφατη ανάρτησή του, στην οποία κατήγγειλε τη Ζωή Κωνσταντοπούλου για σεξουαλική παρενόχληση.

«Με την κυρία Κωνσταντοπούλου συναντηθήκαμε και στον διάδρομο του δικαστηρίου. Το τι εκστόμισε δε θέλω να δώσω συνέχεια γιατί δεν είναι και ωραίο. Στο βίντεο βλέπετε περνάει από μπροστά μου. Στον διάδρομο του δικαστηρίου, ξανασυναντηθήκαμε. Το “κούκλε” το είπε, το που δεν έχει σημασία… Η ανάρτησή μου είναι ξεκάθαρη» ανέφερε αρχικά ο Αχιλλέας Μπέος.

Ενώ πρόσθεσε: «Εγώ έχω μάθει να την πέφτω στις γυναίκες, όχι να μου την πέφτουν…».

«Θέλετε να το μεταφράσω σε χιούμορ αυτό που είπε η κυρία Κωνσταντοπούλου προς εμένα; Μπορεί να ήταν και χιούμορ, μπορεί να ήταν και πείραγμα. Τι; Είμαι κούκλος; Έχει περάσει αυτή η εποχή…