Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

Ανακοίνωση για τη σελίδα του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης


Φίλοι και φίλες, η ιστοσελίδα msk.grυπήρξε για 5 χρόνια η επίσημη ιστοσελίδα του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης.
Τον Μάρτιο του 2018, όταν ανέλαβα τη Διεύθυνση... 

 
του Μουσικού Σχολείου βρήκα μία ιστοσελίδα, που ήθελε 5-10 λεπτά για να ανοίξει. Παρά τις προσπάθειές μου, μη βρίσκοντας καμία στήριξη από τον τότε ΠΛΗΝΕΤ της Δ.Δ.Ε. Πιερίας, αναγκάστηκα να δημιουργήσω μία εντελώς καινούργια ιστοσελίδα. Με δικά μου έξοδα κατοχύρωσα το domainmsk.gr, αγόρασα το template, και πλήρωσα για την φιλοξενία σε Serverεκτός του Π.Σ.Δ. Έκτοτε και μέχρι σήμερα, τόσο η ανανέωση του domainόσο και φιλοξενία της ιστοσελίδας γίνονται με δικά μου έξοδα.
Όταν τον Ιούλιο του 2023 παρέδωσα τη Διεύθυνση, μου ζητήθηκε από τη νέα Διευθύντρια να παραδώσω και τη διαχείριση της ιστοσελίδας. Της εξήγησα ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί, διότι το domainείναι στο όνομά μου και η φιλοξενία πληρώνεται από εμένα. Ωστόσο, της πρότεινα να μεταφερθεί το υλικό της σελίδας στο Π.Σ.Δ., που πλέον έχει αναβαθμιστεί, προειδοποιώντας όμως ότι μπορεί να μη λειτουργεί, λόγω του ότι είναι στημένη σε προηγούμενη έκδοση του Wordpress.
Πράγματι ο νυν ΠΛΗΝΕΤ της Δ.Δ.Ε. Πιερίας, στον οποία έδωσα προσωρινά δικαιώματα διαχειριστή, με την άδειά μου κατέβασε το templateκαι όλο το πρωτότυπο υλικό, που δημιουργήθηκεστη διάρκεια της πενταετίας και για το οποίο απαιτήθηκε άπειρος χρόνος και κόπος, τη μετέφερε στο Π.Σ.Δ. και προς τιμήν του κατάφερε να την κάνει να λειτουργήσει κανονικά, αν και στη συνέχεια σταμάτησε για ένα διάστημα να λειτουργεί και σήμερα έχει διαμορφωθεί με διαφορετική μορφή και σχεδιασμό.
Από τότε η ιστοσελίδα msk.grδεν έχει ανανεωθεί, δεν υπάρχουν καινούργιες αναρτήσεις, παραμένει όμως σε λειτουργία για λόγους αρχειακούς, διότι όσο κι αν προσπαθούν κάποιοι, δεν μπορούν να εξαφανίσουν το έργο, που επιτελέστηκε στο Μουσικό Σχολείο Κατερίνης στην πενταετία 2018-2023. Παρόλα αυτά εδώ και πολλούς μήνες στην αρχική σελίδα υπάρχει υπερσύνδεσμος με τη λέξη Είσοδος, που οδηγεί στην καινούργια σελίδα του σχολείου.
Καλώ όσους διακινούν ανυπόστατες φήμες και απειλούν με καταγγελίες και άλλες γελοιότητες, που αφορούν το πρόσωπό μου, να σταματήσουν άμεσα, διότι και η υπομονή και η ανοχή έχουν τα όριά τους. Όποιος θέλει επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του οφείλει να την δημιουργήσει, αφιερώνοντας προσωπικό κόπο και χρόνο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να την κλέψει.

Γιώργος Βαρδακώστας