Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Φονική πυρκαγιά στο Μάτι: Εξοργισμένοι οι συγγενείς των θυμάτων: «Η μαύρη κωμωδία συνεχίζεται»


«Δικαίωση δεν υπάρχει»

Η απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών για την υπόθεση της τραγωδίας στο Μάτι, προκάλεσε οργή στους συγγενείς των νεκρών αλλά και σε μεγάλη μερίδα της κοινής γνώμης.

Υπενθυμίζεται...  


 

ότι το δικαστήριο αποφάσισε ποινή από 3 έως 111 έτη στους έξι καταδικασθέντες για τις πυρκαγιές της ανατολικής Αττικής που στοίχισε τη ζωή σε 104 πολίτες.

Εκτιτέα είναι μόνο τα 5 έτη, ενώ το δικαστήριο μετέτρεψε τις ποινές σε χρηματικές προς 10 ευρώ ημερησίως.

Αυτό σημαίνει ότι οι κατηγορούμενοι που καταδικάστηκαν καλούνται να πληρώσουν περίπου 40.000 ευρώ.

Σύμφωνα με το Mega, οι συγγενείς των θυμάτων και οι τραυματίες θα προχωρήσουν σε ανοιχτή επιστολή προς στον Άρειο Πάγο, σε προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, ενώ θα στείλουν αίτημα στην εισαγγελία Αθηνών ώστε να ελεγχθεί η απόφαση και η διαδικασία.

Συγγενής θύματος ανέφερε στο Mega πως η απόφαση του δικαστηρίου δεν δικαιώνει τα θύματα και τους συγγενείς τους.

Μάτι: Τι λέει συγγενής θύματος

«Δεν ξέρω πως θα καταλήξει, κρατάω πολύ μικρό καλάθι. Θα δούμε. Δικαίωση δεν υπάρχει. Δικαίωση είναι να γυρίσουν οι άνθρωποι που έφυγαν από τη ζωή και οι εγκαυματίες να επιστρέψουν στο όπως ήταν πριν. Δικαίωση τι είναι; Ότι θα πάνε κάποιοι φυλακή; Ήμουν παρών σε αυτό, ξέρω τι έχω δει με τα μάτια μου», είπε άνδρας που έχασε τη σύζυγό του.

Μαρτυρία τραυματία στο Μάτι

Ο Δημήτρης Φιλιππίδης ήταν ο μοναδικός επιζών από τα 6 σοβαρά περιστατικά εγκαυματιών στον «Ευαγγελισμό».

«Η ίδια κωμωδία συνεχίζεται. Αυτή η απόφαση ήταν συνέχεια εκείνης της κωμωδίας. Μαύρη κωμωδία. Ήμουν στα 6 πιο σοβαρά περιστατικά του Ευαγγελισμού, ο μόνος επιζών. Για 1,5 μήνα ήμουν σε καταστολή. Δεν ήξερα τι γινόταν μετά», είπε στο Mega.

«Όταν σηκώθηκα – γιατί μου έκρυβαν πολλά πράγματα λόγω της κατάστασής μου – όταν βγήκα από το νοσοκομείο άρχισε να ξεδιπλώνεται σιγά σιγά το κουβάρι», πρόσθεσε

«Δυστυχώς όσο άκουγα πράγματα, όσο παρακολουθούσα ανθρώπους να κάνουν δηλώσεις, να βγαίνουν να λένε αυτά που θέλουν να πουν, τόσο πιο πολύ με εξαγρίωνε αυτό. Δυστυχώς, ήμουν σε τέτοιο σημείο που να ξέρω ακριβώς τι έγινε», υπογράμμισε ο επιζών.

«Ήξερα ότι η φωτιά θα έμπαινε στο Μάτι, ήξερα ότι θα καεί κόσμος στο Μάτι, χωρίς να είμαι σε κανένα επιχειρησιακό κύκλο, με την απλή λογική», τόνισε στη συνέχεια.