Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

Στον εισαγγελέα εκτέλεσης ποινών ο Λύτρας: Δεδομένη η προφυλάκισή του – Θα πάει στον Κορυδαλλό


Στην Ευελπίδων έφτασε το πρωί της Πέμπτης ο Απόστολος Λύτρας, που πέρασε τη νύχτα στα κρατητήρια της... 

 
Νέας Φιλαδέλφειας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η προφυλάκισή του θεωρείται δεδομένη καθώς παραβίασε τους περιοριστικούς όρους που του είχαν επιβληθεί ενώ αναμένεται να μεταφερθεί στις φυλακές Κορυδαλλού.

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του Απόστολου Λύτρα με τις δικαστικές Αρχές να εκδίδουν ένταλμα σύλληψης και τον ίδιο να παρουσιάζεται στη συνέχεια αυτοβούλως το απόγευμα της Τετάρτης στο αστυνομικό τμήμα Παλλήνης, την ίδια στιγμή που, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, στις 26 Ιουνίου είναι προγραμματισμένο να βγουν σε πλειστηριασμό μία μεζονέτα στο Χαλάνδρι και μία θέση πάρκινγκ, που του ανήκουν.

«Έχω κάνει λάθος, θα πληρώσω για το λάθος μου αλλά νομίζω τώρα ότι από ένα σημείο και μετά φτάνουμε στην υπερβολή. Είναι δεδομένο ότι φταίω, μακάρι να γύριζα το χρόνο πίσω, δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ κάποιο αντίστοιχο περιστατικό, το λέει και η ίδια. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι υπάρχουν και τρία παιδιά. Δεν περιμένω από τους δημοσιογράφους επειδή ξέρω πολύ καλά το παιχνίδι αυτό να τα σεβαστείτε. Τουλάχιστον οι δικοί μου άνθρωποι που θα με ακούσουν. Δεν είναι οικογενειακή ευθύνη, η ευθύνη είναι δική μου» ανάφερε χαρακτηριστικά ο Απόστολος Λύτρας.

Οι περιοριστικοί όροι που του είχαν επιβληθεί, όταν απολογήθηκε για τον άγριο ξυλοδαρμό της συζύγου του Σοφίας Πολυζωγοπούλου, δεν υπάρχουν πια, έχουν αντικατασταθεί με προσωρινή κράτηση.

Η αντικατάσταση των περιοριστικών όρων με προσωρινή κράτηση που ζητήθηκε από το θύμα του ξυλοδαρμού μέσω του δικηγόρου της Θέμη Σοφού από την ανακρίτρια, έγινε δεκτή καθώς το βράδυ της Τρίτης υπήρξε επεισοδιακή επίσκεψη συγγενικών προσώπων και συνεργάτη του Απόστολου Λύτρα στο σπίτι όπου διαμένει και απειλές σε βάρος της συζύγου του.

«Αμέσως πάτησα το μπουτόν πανικού που μου έχει χορηγηθεί από την αστυνομία. Άνοιξα την εσωτερική πόρτα του σαλονιού του ζήτησα να φύγουν γιατί δεν είμαι καλά και να σεβαστούν την κατάσταση μου και να μείνει μόνο το παιδί. Η πρώην σύζυγος φώναζε “θα μπούμε μέσα και θα πάρουμε τα πράγματα του Αποστόλη”. Ο δε συνεργάτης – δικηγόρος άρχισε να βλαστημάει με απειλητικό ύφος και εκφράσεις. Ταράχτηκα πάρα πολύ και λιποθύμησα», ανέφερε η Σοφία Πολυζωγοπούλου για τα χθεσινοβραδινά επεισόδια.
 
fimotro.gr