Τρίτη 25 Ιουνίου 2024

Διονύσης Σχοινάς: Έχουν γραφτεί πολλά ψέματα, από το ότι είμαι Ρομά μέχρι το ότι έχω άλλο παιδί στη Γερμανία


Οσα είπε ο τραγουδιστής για την Καίτη Γαρμπή και το τραγούδι που τους αντιπροσωπεύει
 
Ο Διονύσης Σχοινάς παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή...  

 
«Πάμε Δανάη» με αφορμή το ολοκαίνουργιο τραγούδι του με τίτλο «Χαβάη». Για τα αρνητικά σχόλια που έχει δεχτεί, ο τραγουδιστής αποκάλυψε: «Έχουν γραφτεί πολλά ψέματα, από το ότι είμαι Ρομά μέχρι το ότι έχω άλλο παιδί στη Γερμανία».

Για τη σύζυγό του Καίτη Γαρμπή ο Διονύσης Σχοινάς ανέφερε: «Με την Καίτη είναι η τύχη που έφερε δύο ανθρώπους μαζί που έχουν σχεδόν την ίδια κοσμοθεωρία, στο 80% κολλήσαμε. Υπάρχουν ακόμα ζήλιες στη σχέση μου με την Καίτη, όταν δώσει δικαίωμα όμως κάποιος. Θα χαρακτήρα τη σχέση μου μαζί της με το τραγούδι ‘Εσένα μόνο’. Τις κρίσεις τις αντιμετωπίσαμε με γέλιο, έβαζαν στοιχήματα αν θα είμαστε μαζί μετά τον γάμο. Μαλώνουμε με επίπεδο όταν τσακωνόμαστε, αν φύγει λίγο η φωνή θα πάρω τα κλειδιά του αυτοκινήτου, θα κάνω μια βόλτα και θα γυρίσω και θα φιλιόμαστε. Είναι πολύ όμορφα να είσαι με την Καίτη, δεν ξέρω αν είναι πεπρωμένο, αλλά με το που βρεθήκαμε ξέραμε ότι θα είμαστε για πάντα μαζί».

«Η σχέση μου με τον γιο μου είναι αδελφική, ήταν πάντα ο μικρός μου αδερφός. Ξαγρυπνούσαμε τα βράδια μέχρι να γυρίσει ο Δημήτρης σπίτι, είμαστε Έλληνες και έχουμε αυτό το συναίσθημα», σημείωσε.