Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΥΤΡΑΣ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ η σύζυγός του, Σοφία Πολυζωγοπούλου


 Σε κακή ψυχολογική κατάσταση παραμένει η σύζυγος του Απόστολου Λύτρα μετά τον ξυλοδαρμό της από τον ποινικολόγο. 

 
«Είμαι χάλια και σωματικά και ψυχικά. Προσπαθώ να διαφυλάξω και τη σωματική και την ψυχική μου υγεία. Τα πράγματα έχουν πάρει τον δρόμο τους. Δεν είμαι καλά. Πώς να είμαι καλά; Δεν γινόταν άλλο», ανέφερε η Σοφία Πολυζωγοπούλου, στην πρώτη της αντίδραση μετά τον ξυλοδαρμό της, μιλώντας στο Star.

Ποια είναι η Σοφία Πολυζωγοπούλου

Η Σοφία Πολυζωγοπούλου είναι μάχιμη δικηγόρος Παρ΄Αρείω Πάγω, απόφοιτη της Νομικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα Κοινωνιολογίας του Δικαίου.
Επίσης, είναι μέλος της Ένωσης Ποινικολόγων Ελλάδος και της Ένωσης Ποινικολόγων και Μαχόμενων Δικηγόρων, αλλά και επιστημονικός συνεργάτης στον Επιστημονικό Όμιλο Νέων Πολιτικών Επιστημόνων. Και φυσικά έχει ασχοληθεί και με τα κοινά στον τόπο της, την Αμαλιάδα.
Η 37χρονη δικηγόρος είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα που αφορουν τη βία και έχει ασχοληθεί με την εξάλειψη της βίας σε βάρος των γυναικών και παιδιών και με την παραβατικότητα ανηλίκων και είναι νομικός σύμβουλος στη Στέγη Κακοποιημένων Γυναικών.


Ο Απόστολος Λύτρας και η Σοφία Πολυζωγοπούλου έχουν μαζί μια κόρη, τη Δανάη, ενώ ο ποινικολόγος έχει και δυο μεγαλύτερες κόρες από τον προηγούμενο γάμο του.

Σε κοινή συνέντευξη του ζευγαριού στο Mega Καλημέρα, η Σοφία Πολυζωγοπούλου είχε μιλήσει για τη Νομική αλλά και για τη σχέση της με τον γνωστό ποινικολόγο. «Φόβο δεν ένιωσα ποτέ. Αν χειρίζεσαι τις υποθέσεις με αρτιότητα, ευσυνειδησία και είσαι ειλικρινής απέναντι στους εντολείς σου, δεν υπάρχει λόγος να αισθανθείς φόβο. Πολλές φορές κάποιοι συγχέουν τον δικηγόρο με τον κατηγορούμενο που εκπροσωπεί και υπάρχουν αντιδράσεις, όμως αν αυτές οι αντιδράσεις με φόβιζαν η με πτοούσαν δεν θα έκανα για αυτό το επάγγελμα», είχε σημειώσει η Σοφία Πολυζωγοπούλου.


«Γνωριστήκαμε μέσω κοινών γνωστών και δεν αργήσαμε να κάνουμε οικογένεια με ένα παιδί. Έχω 2 παιδιά από τον προηγούμενο γάμο μου. Τι θα μπορούσε να πει η γυναίκα μου, ότι είμαι εγωιστής; Ότι εκνευρίζομαι εύκολα. Τη σύζυγό μου τη Σοφία τη θαυμάζω, είναι πάνω στην οικογένεια και το παιδί της και στηρίζει έμενα. Όταν διαφωνούμε σε κάτι, μη λέμε ψέματα, βγαίνει ο δικηγόρος από μέσα μας», έχει πει ο Απόστολος Λύτρας σε κοινή συνέντευξη που είχε δώσει με την Σοφία Πολυζωγοπούλου, ενώ από πλευράς της η γυναίκα του είχε αναφέρει πως «Είναι ένας άνθρωπος ευφυής και ευαίσθητος, εξαιρετικός σύζυγος και κάλος μπαμπάς. Διαφωνούμε για άπλα και καθημερινά πράγματα και είναι μαραθώνιες οι συζητήσεις μας».