Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: «Πλαστικό» χρήμα!



Σήμερα 30/7/2024 πήγα να ψωνίσω σε δύο καταστήματα. Και στα δύο καταστήματα η κάρτα μου, αν και είχε χρήματα, δεν έγινε δεκτή από το σύστημα. Πήγα ως όφειλα στην τράπεζα που έχω λογαριασμό και ρώτησα τι συμβαίνει. Μαζί με μένα ήταν κι άλλοι «ομοιοπαθείς». Η απάντηση...  

 
του πάντοτε ευγενούς και εξαίρετου υπαλλήλου ήταν ότι «έπεσε το δίκτυο» και είναι γενικό το πρόβλημα.
 
 Απορία δική μου: Όταν θα θέλει το δίκτυο θα μπορώ να έχω την ικανότητα της αγοράς υλικών αγαθών κι όταν δε θα θέλει, αν και τυπικά θα έχω χρήματα, δε θα μπορώ να αγοράσω μήτε ψωμί; 
 
Τελικά έχω χρήματα ή έχω άυλες εικονικές χρηματικές μονάδες, που ανά πάσα ώρα και στιγμή, μπορεί για κάποιον λόγο να μην μπορέσω να τις χρησιμοποιήσω;

μετά τιμής ένας αναγνώστης.

Ν.Τ.