Γύρω στο… ένα ευρώ θα κοστίζει, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάο, το ενιαίο εισιτήριο που θα ισχύει στη Θεσσαλονίκη για...
Μετρό και ΟΑΣΘ, ενώ η επέκταση της Καλαμαριάς θα ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2025.
Όπως είπε στον 102fm της ΕΡΤ3, τις επόμενες μέρες θα παρουσιαστεί στους δημοσιογράφους το σύνολο των σταθμών του Μετρό, ενώ για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, στο επίπεδο «Μείον Ένα» και για το θέμα των αρχαιοτήτων, τόνισε ότι «θα αποτελέσει παγκόσμιο κομψοτέχνημα, για την συνύπαρξη του αρχαιολογικού χώρου και του τεχνολογικού μέσου μετακίνησης των πολιτών».
«Κόστισε περισσότερο – Είναι όμως μια γιορτή για την πόλη»
Ειδικότερα για την επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά είπε ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025 καθώς θα πρέπει να συνδυαστούν πέντε διαφορετικές εργολαβίες. Σε ερώτηση για το τελικό κόστος του έργου επισήμανε ότι «προϋπολογισμός του έργου ήταν 1,5 δις. ευρώ, αλλά κόστισε περισσότερα, για τα οποία θα έχουμε χρόνο να συζητήσουμε.
Να ληφθεί για παράδειγμα υπόψη ότι πολλές από τις αρχικές κατασκευαστικές εταιρίες, που ξεκίνησαν την κατασκευή του έργου, κατέρρευσαν στην πορεία και αποσύρθηκαν. Επίσης οι προσφυγές και τα δικαστήρια ήταν μία ακόμη επιβαρυντική μεταβλητή. Ωστόσο επισημαίνω ότι κυρίαρχο είναι ότι η λειτουργία του Μετρό είναι μια γιορτή για την πόλη».
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο στις 30 Οκτωβρίου θα φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη αρχαιολογικό συνέδριο για να παρουσιαστούν τα ευρήματα των αρχαίων, που προέκυψαν από το Μετρό.
Όπως είπε στον 102fm της ΕΡΤ3, τις επόμενες μέρες θα παρουσιαστεί στους δημοσιογράφους το σύνολο των σταθμών του Μετρό, ενώ για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, στο επίπεδο «Μείον Ένα» και για το θέμα των αρχαιοτήτων, τόνισε ότι «θα αποτελέσει παγκόσμιο κομψοτέχνημα, για την συνύπαρξη του αρχαιολογικού χώρου και του τεχνολογικού μέσου μετακίνησης των πολιτών».
«Κόστισε περισσότερο – Είναι όμως μια γιορτή για την πόλη»
Ειδικότερα για την επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά είπε ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025 καθώς θα πρέπει να συνδυαστούν πέντε διαφορετικές εργολαβίες. Σε ερώτηση για το τελικό κόστος του έργου επισήμανε ότι «προϋπολογισμός του έργου ήταν 1,5 δις. ευρώ, αλλά κόστισε περισσότερα, για τα οποία θα έχουμε χρόνο να συζητήσουμε.
Να ληφθεί για παράδειγμα υπόψη ότι πολλές από τις αρχικές κατασκευαστικές εταιρίες, που ξεκίνησαν την κατασκευή του έργου, κατέρρευσαν στην πορεία και αποσύρθηκαν. Επίσης οι προσφυγές και τα δικαστήρια ήταν μία ακόμη επιβαρυντική μεταβλητή. Ωστόσο επισημαίνω ότι κυρίαρχο είναι ότι η λειτουργία του Μετρό είναι μια γιορτή για την πόλη».
Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο στις 30 Οκτωβρίου θα φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη αρχαιολογικό συνέδριο για να παρουσιαστούν τα ευρήματα των αρχαίων, που προέκυψαν από το Μετρό.