Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου: Δεν ψηφίζω ΠΑΣΟΚ, μετά τον Ανδρέα ο πήχης έχει πέσει πολύ χαμηλά


Τα σχόλια που έκανε για τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ
 
Η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου μίλησε στη Σταματίνα Τσιμτσιλή για τον Ανδρέα Παπανδρέου, το σημερινό ΠΑΣΟΚ...  

 
που δεν θυμίζει σε τίποτα το κόμμα των ένδοξων χρόνων, τον Νίκο Ανδρουλάκη, ενώ αποκαλύπτει και για πρώτη φορά το αν υπάρχει κάτι ερωτικό ανάμεσα στην ίδια και τον άνθρωπο που ζει μαζί τα τελευταία 15 χρόνια.

«Δεν πιστεύω ότι αυτό το κόμμα είναι πια ΠΑΣΟΚ και δεν το πιστεύω εδώ και χρόνια. Δεν θα επέλεγα κανέναν από τους υποψηφίους για το ΠΑΣΟΚ» σχολίασε αρχικά και αποκάλυψε ότι δεν ψηφίζει πια ΠΑΣΟΚ. Στην ερώτηση της Σταματίνας Τσιμτσιλή ποιο κόμμα ψηφίζει, η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου δεν θέλησε να απαντήσει.

«Δεν θα φτάναμε με τον Ανδρέα Παπανδρέου στα μνημόνια, γιατί ήταν γνώστης των οικονομικών και γνώστης των εξωτερικών θεμάτων» σχολίασε στη συνέχεια. «Δεν έχω καμία επαφή με τον Νίκο Ανδρουλάκη. Θεωρώ ότι είναι πολύ λίγος. Η Άννα Διαμαντοπούλου ήταν να μπει στη ΝΔ, αλλά για κάποιο λόγο δεν τήρησε τον λόγο του ο Μητσοτάκης και η ίδια είχε φύγει από το ΠΑΣΟΚ πολλά λόγια πριν, δεν έχει τις ιδέες του ΠΑΣΟΚ. Ο κ. Κατρίνης είναι ένας καλός άνθρωπος, δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά δεν το έχει το ηγετικό. Ο Παύλος Γερουλάνος ήταν ένας άνθρωπος κολλητός φίλος του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος δεν είναι ΠΑΣΟΚ επίσης και διευθυντής του γραφείου του για χρόνια. Αυτό εμένα με κάνει να νιώθω ανασφαλής. Την κυρία Γιαννακοπούλου δεν την ξέρω, αλλά και αυτή δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος ενός κόμματος» πρόσθεσε σε άλλο σημείο.

«Δεν θα διεκδικούσα την ψήφο του λαού. Μετά τον Ανδρέα Παπανδρέου ο πήχης έχει πέσει πολύ χαμηλά» τόνισε.

«Ο Μιτεράν ήταν πολύ φίλος του Ανδρέα. Θεωρούσε τη γνωριμία μας μια πολύ ωραία ιστορία αγάπης και τη θαύμαζε γιατί είχε ζήσει μια αντίστοιχη. Κανείς δεν είχε το θάρρος να κάνει αυτό που έκανε ο Ανδρέας για μένα. Τα εμβληματικά γυαλιά του Ανδρέα τα έχω εγώ, δεν μου τα ζήτησε κανείς για δημοπρασία. Έχω κρατήσει τις γραβάτες, τα κοστούμια και κάποια λίγα αντικείμενα» σημείωσε η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου.

Όσο για τα οικονομικά της, δήλωσε: «Εχουν τελειώσει οι εκκρεμότητές μου με τις εφορίες. Είναι μια μεγάλη ανάσα για μένα ότι δεν χρωστάω. Ζω με έναν μισθό 1400 ευρώ». «Ζω με έναν φίλο μου γύρω στα 15 χρόνια. Δεν υπάρχει τίποτα ερωτικό μεταξύ μας. Αισθάνομαι σαν να ήταν αδερφός μου χρόνια» συμπλήρωσε. «Συνέχεια βλέπω τον Ανδρέα στον ύπνο μου. Νιώθω ότι είναι ο φύλακας άγγελός μου».