Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ (ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ) ΤΟΝ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΚΟΤΕΣ


Dear...Στέφανε ( Κασσελάκη). Ειλικρινά λυπάμαι για την κατάντια σου (προσωπικά δεν αμφισβητώ την αξία σου -και νομίζω κανένας άλλος λογικός Ελληνας - και μόνο που σου άνοιξε την πόρτα το GOLDMAN SACHS είναι αρκετό ) αλλά είναι και δικό σου λάθος.

Μου... 

 
ήρθαν στο μυαλό μου τα λόγια (την συμβουλή) του πατέρα μου την πρώτη μέρα που με πήρε απο το χέρι και με πήγε στο σχολείο. Μου είπε....Παιδί μου κοίταξε να μάθεις γράμματα και πρόσεξε τους φίλους που θα κάνεις να είναι καλύτεροι απο σένα.!!!

Διότι εαν κάποτε στην ζωή σου χρειαστείς βοήθεια μόνο ο καλύτερός σου θα στην δώσει.

Και εσύ χριστιανέ μου διάλεξες τους κατιμάδες. Τους χειρότερους απο τους χειρότερους και εαν δεν πιστεύεις εμένα διάβασε το άρθρο του κ. Γιάννη Μαρίνου ΒΗΜΑ Περι ψευδους θερινό ανάγνωσμα 09-08 24...

Πόσο δίκιο είχε ο κ. Γιάννης Πρετεντέρης σε άρθρο του στο ΒΗΜΑ πριν ενα χρόνο που έγραφε. Σε ενα χρόνο οπως πάνε ( οι Συριζαιοι ) θα το κλείσουν το μαγαζάκι.

What a nice boy like you doing with those ( idiots ) SHIT DISTURBERS!!!!!

Peter triantafyllos toronto 09-09-24