Υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ πειθούς και χειραγώγησης. Όταν ένας άνθρωπος είναι χειριστικός, θέλει...
να ελέγχει τους άλλους, χωρίς να αποκαλύπτει τις πραγματικές του προθέσεις. Είναι ένας πονηρός τρόπος για να πετύχει αυτό που θέλει, αφήνοντας συχνά το άλλο άτομο να αισθάνεται ότι το χρησιμοποιεί. Σωστά; Η πειθώ, από την άλλη, είναι κάτι τελείως διαφορετικό.
Ένας χειριστικός άνθρωπος έχει πολλούς τρόπους για να ελέγχει κάποιον. Και σίγουρα, χρησιμοποιεί συγκεκριμένες φράσεις για να το πετύχει. Φράσεις που μπορούν να φέρουν κάποιον σε δύσκολη θέση ή να τον κάνουν να αμφιβάλλει για τα πάντα.
Φράσεις που χρησιμοποιούν οι χειριστικοί άνθρωποι για να πάρουν τον έλεγχο μιας συζήτησης
«Πάντα…»
Στη σφαίρα της χειραγώγησης, ο έλεγχος μιας συζήτησης αποτελεί βασική τακτική. Ένας χειριστικός άνθρωπος ξέρει να διαστρεβλώνει τις συζητήσεις προς όφελός του. Χρησιμοποιεί συγκεκριμένες φράσεις για να σε κάνει να αμφισβητήσεις την πραγματικότητά σου. Για παράδειγμα, μπορεί να πει: «Πάντα υπερβάλλεις» ή «πάντα κάνεις μεγάλο θέμα από το τίποτα».
«Να με εμπιστεύεσαι»
Ένας χειριστικός άνθρωπος έχει την ικανότητα να κερδίζει την εμπιστοσύνη σου, μόνο και μόνο για να τη χρησιμοποιήσει εναντίον σου. Μια φράση που μπορεί να πει συχνά για να το κάνει αυτό είναι «να με εμπιστεύεσαι». Θέλει να σε κάνει να νιώσεις ασφάλεια και σιγουριά, ενώ ταυτόχρονα υπονοεί διακριτικά ότι το να τον αμφισβητείς θα έκανε κακό στη σχέση σας.
«Προσπαθώ μόνο να σε βοηθήσω»
Ένας χειριστικός άνθρωπος «μεταμφιέζει» τις τοξικές πράξεις του για να νομίζεις πως το μόνο που θέλει είναι να σε βοηθήσει. Λάθος. Η φράση «προσπαθώ μόνο να σε βοηθήσω...» είναι ένα τέλειο παράδειγμα. Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να επιβάλλει τη θέλησή του, κάνοντας παράλληλα να φαίνεται ότι σου κάνει χάρη.
«Ίσως παρεξήγησες»
Αυτή είναι μια συνηθισμένη φράση που χρησιμοποιεί ένας χειριστικός άνθρωπος για να μεταθέσει την ευθύνη πάνω σου. Υπονοώντας ότι έχεις παρεξηγήσει κάτι, δείχνει διακριτικά ότι το λάθος είναι δικό σου και όχι δικό του. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει στο να αμφισβητήσεις την αντίληψή σου.
«Δεν θέλω να διαφωνήσω»
Ένας χειριστικός άνθρωπος ξέρει πώς να αποφεύγει τις συγκρούσεις. Συχνά χρησιμοποιεί τη φράση «Δεν θέλω να διαφωνήσω...» για να κλείσει τις συζητήσεις ή για να κάνει να φαίνεται ότι είναι ανώτερος. Αλλά μην ξεγελιέσαι. Αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος για να αποφύγει την όποια λογοδοσία.
«Είσαι πολύ ευαίσθητος»
Αυτή είναι μια κλασική φράση που χρησιμοποιούν οι χειριστικοί άνθρωποι για να μειώσουν τα συναισθήματά σου και να πάρουν τον έλεγχο της συζήτησης. Με αυτήν τη φράση απορρίπτουν τα συναισθήματά σου και κυρίως απορρίπτουν εσένα. Είναι ένας ισχυρός τρόπος για να σε κάνουν να νιώσεις ασήμαντος και να κατακρεουργήσουν την αυτοεκτίμησή σου.
Ένας χειριστικός άνθρωπος έχει πολλούς τρόπους για να ελέγχει κάποιον. Και σίγουρα, χρησιμοποιεί συγκεκριμένες φράσεις για να το πετύχει. Φράσεις που μπορούν να φέρουν κάποιον σε δύσκολη θέση ή να τον κάνουν να αμφιβάλλει για τα πάντα.
Φράσεις που χρησιμοποιούν οι χειριστικοί άνθρωποι για να πάρουν τον έλεγχο μιας συζήτησης
«Πάντα…»
Στη σφαίρα της χειραγώγησης, ο έλεγχος μιας συζήτησης αποτελεί βασική τακτική. Ένας χειριστικός άνθρωπος ξέρει να διαστρεβλώνει τις συζητήσεις προς όφελός του. Χρησιμοποιεί συγκεκριμένες φράσεις για να σε κάνει να αμφισβητήσεις την πραγματικότητά σου. Για παράδειγμα, μπορεί να πει: «Πάντα υπερβάλλεις» ή «πάντα κάνεις μεγάλο θέμα από το τίποτα».
«Να με εμπιστεύεσαι»
Ένας χειριστικός άνθρωπος έχει την ικανότητα να κερδίζει την εμπιστοσύνη σου, μόνο και μόνο για να τη χρησιμοποιήσει εναντίον σου. Μια φράση που μπορεί να πει συχνά για να το κάνει αυτό είναι «να με εμπιστεύεσαι». Θέλει να σε κάνει να νιώσεις ασφάλεια και σιγουριά, ενώ ταυτόχρονα υπονοεί διακριτικά ότι το να τον αμφισβητείς θα έκανε κακό στη σχέση σας.
«Προσπαθώ μόνο να σε βοηθήσω»
Ένας χειριστικός άνθρωπος «μεταμφιέζει» τις τοξικές πράξεις του για να νομίζεις πως το μόνο που θέλει είναι να σε βοηθήσει. Λάθος. Η φράση «προσπαθώ μόνο να σε βοηθήσω...» είναι ένα τέλειο παράδειγμα. Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να επιβάλλει τη θέλησή του, κάνοντας παράλληλα να φαίνεται ότι σου κάνει χάρη.
«Ίσως παρεξήγησες»
Αυτή είναι μια συνηθισμένη φράση που χρησιμοποιεί ένας χειριστικός άνθρωπος για να μεταθέσει την ευθύνη πάνω σου. Υπονοώντας ότι έχεις παρεξηγήσει κάτι, δείχνει διακριτικά ότι το λάθος είναι δικό σου και όχι δικό του. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει στο να αμφισβητήσεις την αντίληψή σου.
«Δεν θέλω να διαφωνήσω»
Ένας χειριστικός άνθρωπος ξέρει πώς να αποφεύγει τις συγκρούσεις. Συχνά χρησιμοποιεί τη φράση «Δεν θέλω να διαφωνήσω...» για να κλείσει τις συζητήσεις ή για να κάνει να φαίνεται ότι είναι ανώτερος. Αλλά μην ξεγελιέσαι. Αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος για να αποφύγει την όποια λογοδοσία.
«Είσαι πολύ ευαίσθητος»
Αυτή είναι μια κλασική φράση που χρησιμοποιούν οι χειριστικοί άνθρωποι για να μειώσουν τα συναισθήματά σου και να πάρουν τον έλεγχο της συζήτησης. Με αυτήν τη φράση απορρίπτουν τα συναισθήματά σου και κυρίως απορρίπτουν εσένα. Είναι ένας ισχυρός τρόπος για να σε κάνουν να νιώσεις ασήμαντος και να κατακρεουργήσουν την αυτοεκτίμησή σου.