Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

«Κατεροίνοι»: Umbrella brand για τα οινοποιεία του δήμου Κατερίνης με στόχο την ανάδειξη των τοπικών κρασιών

 
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία σύμπραξης του δήμου Κατερίνης με τα έξι οινοποιεία της περιοχής δράσης του για την προώθηση των τοπικών οίνων και την εδραίωσή τους κυρίως στην εσωτερική αγορά

Πρωτοβουλία δημιουργίας ενός umbrella brand με το όνομα «Κατεροίνοι» υπό...  


 

τη σκέπη του οποίου θα ενταχθούν τα έξι οινοποιεία της περιοχής δράσης του ανέλαβε ο δήμος Κατερίνης, θέλοντας να προωθήσει τους τοπικούς οίνους και να ενισχύσει τον οινοτουρισμό. Πρόκειται ουσιαστικά για μια σύμπραξη του δήμου Κατερίνης με τα έξι οινοποιεία -εκ των οποίων τα πέντε είναι επισκέψιμα- που έρχεται ως επιστέγασμα της συνεργασίας τους τα τελευταία χρόνια, στο πλαίσιο της οποίας μάλιστα έχει υλοποιηθεί μια σειρά δημιουργικών δράσεων και σχεδιάζονται και άλλες. Άλλωστε, ο δήμος Κατερίνης έχει φιλόδοξα σχέδια για το μέλλον, μεταξύ των οποίων και η δημιουργία ενός Δρόμου Κρασιού στην περιοχή.

Τα οινοποιεία που θα ενταχθούν στο brand «Κατεροίνοι» είναι το Κτήμα Καρασίμου, το Kourtis Winery, το Κτήμα Παντούλη, το οινοποιείο Ωραία Γη, το Κτήμα Ξηρομερίτη και η οινοποιία Παπαγιαννούλη.





«Όλον τον τελευταίο καιρό τα οινοποιεία της περιοχής μας στηρίζουν τις δράσεις του δήμου Κατερίνης και ο δήμος με τη σειρά του στηρίζει την εξωστρέφεια των οινοποιείων. Έτσι, σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα κοινό λογότυπο που θα αντανακλά αυτή τη συνεργασία και το οποίο θα αξιοποιείται σε οινικές εκδηλώσεις του δήμου και σε κοινές δράσεις. Θέλαμε να προωθήσουμε μια κοινή ταυτότητα και να μπορεί ο επισκέπτης να έχει μια συνολική εικόνα για τα οινοποιεία της περιοχής μας, που ούτως ή άλλως συνεργάζονται και μεταξύ τους» λέει στη Voria.gr ο destination manager της Αντιδημαρχίας Τουρισμού του δήμου Κατερίνης, Βαγγέλης Νικολαΐδης. Σύμφωνα με τον κ. Νικολαΐδη, τα τελευταία χρόνια η κίνηση στα οινοποιεία της περιοχής έχει αυξηθεί κατακόρυφα, ενώ είναι και ιδιαίτερα δραστήρια με προγράμματα Erasmus, αλλά και συνεργασίες με πρακτορεία. Αυτό το αυξημένο ενδιαφέρον αντανακλάται και στη δημιουργία αρκετών wine bars στην πόλη της Κατερίνης, που δεν υπήρχαν στο παρελθόν.






Τα οινοποιεία είναι μπουτίκ, οι οινοποιοί νέοι, ενθουσιώδεις και με μόρφωση γύρω από το αντικείμενο, ενώ κινούνται στο σύνολό τους προς την κατεύθυνση του βιολογικού οίνου, όλα χαρακτηριστικά που δημιουργούν νέα δεδομένα στο πεδίο του οινοτουρισμού, σύμφωνα με τον κ. Νικολαΐδη, που τονίζει ότι στόχος είναι ο επισκέπτης να έρθει στα οινοποιεία, για να δοκιμάσει τα κρασιά τους. Η περιοχή άλλωστε θεωρείται ευλογημένη, με το μικροκλίμα υπό τη σκιά του Ολύμπου και των Πιέριων να δίνει ιδιαίτερη γεύση στα τοπικά κρασιά.

Στις 18 Οκτωβρίου παρουσιάζεται το νέο λογότυπο

Το νέο λογότυπο, που άντλησε την έμπνευσή του από έναν συνδυασμό-λογοπαίγνιο των λέξεων «Κατερίνη» και «οίνοι», θα παρουσιαστεί την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου σε μια βραδιά αφιερωμένη στους τοπικούς οίνους του δήμου Κατερίνης, στο Παλαιό Ελατοχώρι, στο εστιατόριο «Τζιβαέρι», με την ευκαιρία του Γαστρονομικού Φεστιβάλ του Βουνού και του Δάσους που θα πραγματοποιηθεί για τέταρτη χρονιά από τις 18 έως τις 20 Οκτωβρίου στο Ελατοχώρι και έχει διαχρονικά τη στήριξη των τοπικών οινοποιών. Μάλιστα, η επιλογή των ελληνικών χαρακτήρων για το λογότυπο παραπέμπει στην επιθυμία του δήμου Κατερίνης να αναδείξει τους οίνους της περιοχής και να εδραιώσει την οινική της ταυτότητα κυρίως στην εσωτερική αγορά.





«Πρόκειται για ένα ακόμα βήμα στη συνεργασία μας, αφού όλο τον τελευταίο καιρό αναπτύσσουμε κοινές δράσεις με τα τοπικά οινοποιεία, αλλά και για μια μορφή επιβράβευσης των οινοποιών» εξηγεί ο κ. Νικολαΐδης.

 voria.gr