Μία συνήθεια πολλών οδηγών να τοποθετούν αντικείμενα στον εσωτερικό καθρέφτη του αυτοκινήτου τους, αποδεικνύεται τελικά ότι είναι λάθος.
Σε αρκετούς από εμάς αρέσει...
να κρεμάμε διάφορα αντικείμενα στον εσωτερικό καθρέφτη του αυτοκινήτου, ωστόσο η συγκεκριμένη πρακτική κρύβει κινδύνους που οι περισσότεροι αγνοούν.
Μπορεί τα μικρά αντικείμενα, όπως τα αρωματικά χώρου και τα θρησκευτικά σύμβολα να μην προκαλούν κάποιο πρόβλημα, ωστόσο μερικοί προτιμούν να κρεμάνε και πιο ογκώδη αντικείμενα όπως μάσκες και διακοσμητικά. Σε αυτή την περίπτωση, περιορίζεται το οπτικό πεδίο του οδηγού και επομένως αυξάνεται ο κίνδυνος τροχαίου ατυχήματος.
Η τοποθέτηση αντικειμένων σε αυτό το κεντρικό σημείο του πεδίου ορατότητας προσθέτει ένα ακόμα τυφλό σημείο σε αυτά που έχει ήδη το αυτοκίνητό μας. Το αποτέλεσμα είναι, ανάλογα με τον όγκο του αντικειμένου που κρέμεται, να «κρυφτεί» πολύ εύκολα ένας πεζός ή ακόμα και ένας ποδηλάτης ή μοτοσικλετιστής.
Μπορεί αυτή η τακτική να αποτελεί διευκόλυνση για τον οδηγό ή να βελτιώνει αισθητικά το εσωτερικό του αυτοκινήτου, δεν παύει όμως να είναι και μια κακή και συχνά αξιόποινη συνήθεια. Μάλιστα, σύμφωνα με το άρθρο 81 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας «απαγορεύεται η τοποθέτηση ή ανάρτηση μπροστά ή πίσω από το εμπρός παρμπρίζ, ως και η επικόλληση σε αυτό αντικειμένων που περιορίζουν την ορατότητα του οδηγού».
Πέρα όμως από την απλή αναφορά, ο Κ.Ο.Κ. ορίζει πλέον και διοικητικό πρόστιμο που φτάνει τα 80 ευρώ, όπως συμβαίνει και σε πολλές ακόμα χώρες του εξωτερικού.
Μπορεί τα μικρά αντικείμενα, όπως τα αρωματικά χώρου και τα θρησκευτικά σύμβολα να μην προκαλούν κάποιο πρόβλημα, ωστόσο μερικοί προτιμούν να κρεμάνε και πιο ογκώδη αντικείμενα όπως μάσκες και διακοσμητικά. Σε αυτή την περίπτωση, περιορίζεται το οπτικό πεδίο του οδηγού και επομένως αυξάνεται ο κίνδυνος τροχαίου ατυχήματος.
Η τοποθέτηση αντικειμένων σε αυτό το κεντρικό σημείο του πεδίου ορατότητας προσθέτει ένα ακόμα τυφλό σημείο σε αυτά που έχει ήδη το αυτοκίνητό μας. Το αποτέλεσμα είναι, ανάλογα με τον όγκο του αντικειμένου που κρέμεται, να «κρυφτεί» πολύ εύκολα ένας πεζός ή ακόμα και ένας ποδηλάτης ή μοτοσικλετιστής.
Μπορεί αυτή η τακτική να αποτελεί διευκόλυνση για τον οδηγό ή να βελτιώνει αισθητικά το εσωτερικό του αυτοκινήτου, δεν παύει όμως να είναι και μια κακή και συχνά αξιόποινη συνήθεια. Μάλιστα, σύμφωνα με το άρθρο 81 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας «απαγορεύεται η τοποθέτηση ή ανάρτηση μπροστά ή πίσω από το εμπρός παρμπρίζ, ως και η επικόλληση σε αυτό αντικειμένων που περιορίζουν την ορατότητα του οδηγού».
Πέρα όμως από την απλή αναφορά, ο Κ.Ο.Κ. ορίζει πλέον και διοικητικό πρόστιμο που φτάνει τα 80 ευρώ, όπως συμβαίνει και σε πολλές ακόμα χώρες του εξωτερικού.