Μπορεί, λοιπόν, να...
μην ορίζεται ρητά και κατηγορηματικά η απαγόρευση κατανάλωσης φαγητού από τον οδηγό την ώρα που αυτός βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, ωστόσο, περιγράφει σε δύο άρθρα την παράβαση στην οποία θα υποπέσει κάποιος αν επιλέξει να γευματίσει ενώ οδηγεί.
Ειδικότερα, στο άρθρο 13, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας αναφέρει ότι ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να έχει πλήρη ελευθερία των κινήσεων του, για να πραγματοποιεί ελεύθερα τους αναγκαίους χειρισμούς, και προβλέπει πρόστιμο 100 ευρώ καθώς και επί τόπου αφαίρεση της άδειας οδήγησης για τριάντα ημέρες σε περίπτωση που κάποια ενέργεια του οδηγού παρεμποδίζει τη σωστή οδήγηση.
Μάλιστα, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας επανέρχεται στο θέμα στο άρθρο 40 για τα ποδήλατα, μοτοποδήλατα, μοτοσικλέτες, τρίτροχα οχήματα και Ε.Π.Η.Ο. Όπως ορίζεται, οι οδηγοί των προαναφερθέντων οχημάτων, όταν οδηγούν, πρέπει να κρατούν το τιμόνι (εφόσον υπάρχει) και με τα δύο τους χέρια, εκτός αν δίνουν σήμα σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα, προβλέποντας χρηματικό πρόστιμο ύψους 80 ευρώ για τους παραβάτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης η χρήση νέας γενιάς φωτογραφικών ραντάρ δίνει τη δυνατότητα στις τοπικές αρχές να βεβαιώνουν παραβάσεις που σχετίζονται με την απόσπαση της προσοχής και να τιμωρούν τους οδηγούς που είτε κάνουν χρήση κινητού τηλεφώνου είτε καταναλώνουν τρόφιμα παίρνοντας το χέρια τους από το τιμόνι και το βλέμμα τους από τον δρόμο.