Είναι γνωστό ότι η εταιρεία του αυτοκινητόδρομου κινείται καθαρά μέσα σε νομικά πλαίσια, αφού φρόντισε να δέσει χειροπόδαρα με νόμιμο τρόπο τους πάντες και τα πάντα. Δεν ...
είναι του παρόντος να πούμε και να γράψουμε λεπτομέρειες, ας μιλήσουμε όμως για το έργο της. Μέχρι σήμερα, είναι πιο κάτω από μέτριο, χωρίς βέβαια να ευθύνονται οι εργαζόμενοι και οι υπάλληλοί της. Έχουν όμως μεγάλη ευθύνη το Δ.Σ. και οι μέτοχοι, που όφειλαν να μην είναι μόνιμοι κάτοικοι της Γλυφάδας και του Μονακό, αλλά να κάνουν και καμία βόλτα στη βόρεια Ελλάδα. Εν πάση περιπτώσει, είναι μια καλή ευκαιρία για τους ιθύνοντες να ετοιμάσουν δωρεάν μια μελέτη για το τι ακριβώς συμβαίνει πάνω στο εθνικό δίκτυο και τι θα γίνει από δω και πέρα. Αυτό προς το παρόν.
ΥΓ. τις επόμενες μέρες το Blog Λευτεριά θα αναρτήσει φωτογραφίες από τις οποίες θα αποδεικνύεται το τριτοκοσμικό καθεστώς πάνω στο Πιερικό εθνικό δίκτυο.
ΥΓ. τις επόμενες μέρες το Blog Λευτεριά θα αναρτήσει φωτογραφίες από τις οποίες θα αποδεικνύεται το τριτοκοσμικό καθεστώς πάνω στο Πιερικό εθνικό δίκτυο.