Την Τετάρτη αρχίζουν οι βροχές και έτσι πέρασε και φέτος το άγχος για τις φωτιές σε Πιέρια και Όλυμπο. Και πάλι ο Άγιος Διονύσιος έκανε το θαύμα του και μας έσωσε και φέτος, αφού...
όλα τα Πιερικά βουνά, έχουν σάρκα από πευκοβελόνες, βελανίδια κλπ, από μισό έως ένα μέτρο. Αν πιάσει φωτιά, ο Όλυμπος και τα Πιέρια θα τιναχθούν στον αέρα. Παρόλα αυτά, είναι εμφανής η παντελής κρατική αδιαφορία και έλλειψη υποδομών και προστασίας. Για να δούμε τη Δευτέρα, ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ θα πει κάτι σχετικό ή μια από τα ίδια, όπως δυστυχώς γίνεται όλες τις δεκαετίες, από τότε που συστήθηκε ο θεσμός της ΔΕΘ; Λόγια, λόγια, λόγια.