«Δεν έχουμε ούτε 1€. Βρήκαμε άδεια ταμεία και χρέη. Τι θέλετε να κάνουμε;» Αυτά λένε και ξαναλένε για να δικαιολογήσουν την απραξία, την αδιαφορία, την εξαφάνισή τους. Η...
πόλη βρωμοκοπάει και οι κεντρικοί υπόνομοι βρωμοκοπάνε από δυσοσμία. Δεν είναι σε θέση ούτε μια μάνικα να βάλουν. Αν δεν μπορούνε να κυβερνήσουν, να τα μαζέψουν και να φύγουν. Ο κόσμος δεν τους ψήφησε για να τους βάζει τα ένσημα και να τους πληρώνει τα 15νθήμερα, ούτε να τους κερνάνε τα τσίπουρα στα χωριά.