Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025

Άγραφοι κανόνες στα ξενοδοχεία – Οι συμπεριφορές που εκνευρίζουν τους υπόλοιπους


Αυτά τα λάθη κάνουν έξαλλους τους υπόλοιπους πελάτες ξενοδοχείων 
 
 Σύμφωνα με έρευνα της...  
 
 
Hotels.com, η πιο ενοχλητική συνήθεια σε ξενοδοχεία είναι οι επισκέπτες που κυκλοφορούν ξυπόλητοι σε κοινόχρηστους χώρους, κάτι που το 94% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε ως «απαράδεκτο».

Στη δεύτερη θέση της λίστας βρίσκονται όσοι κυκλοφορούν με μπουρνούζι στο λόμπι, ενώ, οι δημόσιες εκδηλώσεις στοργής στην πισίνα συμπληρώνουν την τριάδα των χειρότερων συμπεριφορών.

Τα περισσότερα ξενοδοχεία επιλέγουν τη διακριτική διαχείριση αυτών των περιστατικών. Η Ριμ Άρμπιντ, συνιδρύτρια του Blue Door Kitchen & Inn, αναφέρει ότι η διακριτικότητα του προσωπικού συχνά αρκεί για να περιορίσει τις υπερβολές. Συχνό ζήτημα είναι, επίσης, να μιλά κάποιος στο τηλέφωνο, όπου το προσωπικό καλείται να ζητήσει ευγενικά τη μεταφορά της συνομιλίας αλλού.

Ορισμένα πολυτελή ξενοδοχεία παρέχουν οδηγίες καλής συμπεριφοράς στους πελάτες είτε μέσω μέιλ είτε κατά το check–in. Ωστόσο, άλλα, όπως το Maybourne Beverly Hills, επιδιώκουν ένα πιο ελεύθερο πρότυπο φιλοξενίας, αποδεχόμενα χαλαρές ενδυμασίες και παιδιά ή ζώα στους κοινόχρηστους χώρους.

Η έλλειψη αυστηρών ενδυματολογικών κωδίκων δεν σημαίνει ανοχή σε πραγματικά κακή συμπεριφορά όπως φωνές, συγκρούσεις ή λεκτική βία, που οι εργαζόμενοι καλούνται να αποκλιμακώσουν με επαγγελματισμό, σύμφωνα με ανώτερα στελέχη στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Ακόμη καλοκαιρινό πρόβλημα είναι το «κράτημα» ξαπλώστρας με πετσέτα. Μάλιστα, έξι στους δέκα το αποδοκιμάζουν και ορισμένα ξενοδοχεία το αποτρέπουν οργανωμένα. Το Marriott στο Μάουι επιτρέπει κράτηση για μόνο μία επιπλέον ξαπλώστρα, ενώ, το St. George στην Κύπρο παρέχει προσωπική ξαπλώστρα σε κάθε επισκέπτη καθ’ όλη τη διαμονή.