Τα 3 γεφύρια στον Ενιπέα (κάτω από τον Άγιο Διονύσιο) είναι κατεστραμμένα και οι ορειβάτες περνάνε μέσα από το ποτάμι, όπου χθες το νερό ήταν μέχρι το γόνατο. Επίσης ...
άλλα 2 γεφύρια είναι μισοκατεστραμμένα από τον Daniel το Σεπτέμβριο του 2023. Πότε επιτέλους θα κατασκευαστούν; Εκατοντάδες ορειβάτες περνάνε καθημερινά από εκεί. Τι περιμένουν οι αρμόδιοι; Νέα ατυχήματα;