Αυτοδιοικητικοί εκδρομείς πάνε και έρχονται. Όλη την εβδομάδα, το μισό συμβούλιο έλειπε εκδρομή στην Ευρώπη και...
τώρα ετοιμάζονται οι βόρειοι για την Πολωνία. Μια ζωή τα ίδια και τα ίδια. Με διάφορες προφάσεις και δικαιολογίες και όλα πληρωμένα, βολτάρουν και γνωρίζουν τον κόσμο. Αντί να νοιάζονται για την πόλη, ανεβαίνουν σε τρένα, πλοία και βαπόρια και τσιπουρο-λιάζονται, να φραπεδο-νυστάζουν, να αυτοθαυμάζονται και να φουλάρουν το ίντερνετ με selfies. Όλα μόνιμα, πληρωμένα και στη διαύγεια. Τι μπορεί να πει κανείς;