Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ποιος ευθύνεται για την εγκατάλειψη του κακοτράχαλου δρόμου στην Κονταριώτισσα;

   
     Κύριε διευθυντά, χθες σε ανάρτησή σας αναφερθήκατε στην καταδίκη του αντιδημάρχου του δήμου Δίου-Όλυμπου σε φυλάκιση 10 μηνών για ένα θανατηφόρο δυστύχημα που έγινε στο χείμαρρο της Ζλιάνας πριν από 5 χρόνια περίπου. Επίσης...  
 
 
χθες αναφερθήκατε στην ευθύνη των αρμοδίων παραγόντων, που δεν φτιάχνουν τον κακοτράχαλο μονοπάτι που ενώνει την Κονταριώτισσα με το γυναικείο μοναστήρι, όπως και στο μη καθαρισμό των εκατέρωθεν θάμνων και βατσινιών που καλύπτουν το μονοπάτι. Άρα αν ο μη γένοιτο συμβεί κάποιο κακό, φωτιά ή τροχαίο, ποιοι θα είναι οι κατηγορούμενοι και ποιοι θα πληρώσουν στο τέλος αυτές τις παραλείψεις και τις σκοπιμότητες σε βάρος του μοναστηριού;

Αναγνώστης