Η κατάσταση στο ελληνικό κτηματολόγιο είναι παραπάνω από κωμικο-τραγική με καταστροφικές συνέπειες για...
αυτό το θεσμό. Ασχολούνται όλοι οι άνεργοι, οι ατσούμπαλοι και οι αγράμματοι και γίνεται της Βαβέλ το κιγκλίδωμα. Πρέπει να νομοθετηθεί ξεχωριστό δικαστικό τμήμα, με δικαστές που θα ασχολούνται μόνο με το κτηματολόγιο, αλλιώς χαιρετισμούς στο Χαρίλαο Τρικούπη.