Ίσως οι τοπικοί τωρινοί προύχοντες να αντιλήφθηκαν πλέον την πατατο-παπαριά που πήγαν να περάσουν. Αφού ...
τελικά δεν έπεισαν κανέναν, στην ουσία έφαγαν μαύρισμα και τα υπόλοιπα τα έχουν δει στις εκατοντάδες αναρτήσεις και σχόλια. Λέτε λοιπόν να το ξανασκεφτούν στο δήμο Βέροιας;
