Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Τα εγκαταλειμμένα μονοπάτια στον Όλυμπο και οι παρατημένοι δρόμοι στο μοναστήρι της Κονταριώτισσας

 
     Χθες με καθυστέρηση 3 μηνών, άρχισε η ωρίμανση του έργου, των τριών χιλιομέτρων στην παλιά Σκοτίνα. Όλα καλά λοιπόν. Από κει και πέρα ο Όλυμπος και ο εθνικός δρυμός βρίσκεται στα όρια της κρατικής εγκατάλειψης. Κάποια ψίχουλα δίνονται μόνο...  
 
 
για τις βενζίνες των περιπόλων. Γεφύρια γκρεμισμένα, μονοπάτια εγκαταλειμμένα, εμφανείς η παντελής απουσία κρατικής μέριμνα στον κραταιό Όλυμπο. Κανείς πουθενά. Τι να πρωτοκάνουν δασαρχείο και μαραθώνιος. Τρέχουν οι άνθρωποι αλλά με τι βοήθεια; Από την άλλη μεριά επίσης πηγαίνοντας κανείς για παράδειγμα στο γυναικείο μοναστήρι της Κονταριώτισσας σε ένα από τα ευλογημένα θρησκευτικά στολίδια της περιοχής, θα πρέπει να ρισκάρει τη ζωή του και να κάνει χίλια ζιγκ ζαγκ στο κακοτράχαλο μονοπάτι που συνδέει το χωριό με το μοναστήρι. Εκτός αυτού τα χόρτα δεξιά και αριστερά πνίγουν το δρόμο και υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για πυρκαγιά. Αλλά ποιος να ενδιαφερθεί και ποιος να νοιαστεί για όλα αυτά.