Νεοκαισάρειας «Κοτζά Αναστάς» Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 το εκπαιδευτικό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, στο πλαίσιο του προγράμματος θερινών δραστηριοτήτων του Ιστορικού Ποντιακού Συλλόγου Νεοκαισάρειας «Κοτζά Αναστάς».
Η...
εισηγήτρια του σεμιναρίου, Μάρθα Βαλαχή, μέλος της ΕΘ.Ο.Π.Α.Κ. (Εθελοντική Ομάδα Πρόληψης και Αντιμετώπισης Καταστροφών) Δήμου Θερμαϊκού και κάτοικος Νεοκαισάρειας, παρουσίασε βασικές τεχνικές αντιμετώπισης περιστατικών της καθημερινότητας, όπως λιποθυμία, πνιγμονή, αιμορραγίες, ρινορραγίες, εγκαύματα, χτυπήματα στο κεφάλι, διαστρέμματα, εξαρθρώματα και κατάγματα.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν υπεύθυνα, να θέσουν ερωτήματα και να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες, οι οποίες μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Στόχος του σεμιναρίου ήταν η παροχή βασικών γνώσεων Πρώτων Βοηθειών για την αποτελεσματική αντιμετώπιση καθημερινών περιστατικών, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση της ασφάλειας, της πρόληψης και της κοινωνικής υπευθυνότητας των πολιτών.
Ο Σύλλογος στηρίζει έμπρακτα τους ανθρώπους του χωριού μας, αναδεικνύοντας συμπολίτες που διαθέτουν γνώσεις, εμπειρία και διάθεση προσφοράς προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιστορικού Ποντιακού Συλλόγου Νεοκαισάρειας «Κοτζά Αναστάς» ευχαριστεί θερμά τη Μάρθα Βαλαχή για την πολύτιμη προσφορά της, καθώς και όλους όσοι συμμετείχαν στο σεμινάριο. Παράλληλα, συνεχίζει να υλοποιεί δράσεις εκπαιδευτικού και κοινωνικού χαρακτήρα, ενισχύοντας τη γνώση, τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή των κατοίκων της Νεοκαισάρειας.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν υπεύθυνα, να θέσουν ερωτήματα και να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες, οι οποίες μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Στόχος του σεμιναρίου ήταν η παροχή βασικών γνώσεων Πρώτων Βοηθειών για την αποτελεσματική αντιμετώπιση καθημερινών περιστατικών, συμβάλλοντας παράλληλα στην ενίσχυση της ασφάλειας, της πρόληψης και της κοινωνικής υπευθυνότητας των πολιτών.
Ο Σύλλογος στηρίζει έμπρακτα τους ανθρώπους του χωριού μας, αναδεικνύοντας συμπολίτες που διαθέτουν γνώσεις, εμπειρία και διάθεση προσφοράς προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιστορικού Ποντιακού Συλλόγου Νεοκαισάρειας «Κοτζά Αναστάς» ευχαριστεί θερμά τη Μάρθα Βαλαχή για την πολύτιμη προσφορά της, καθώς και όλους όσοι συμμετείχαν στο σεμινάριο. Παράλληλα, συνεχίζει να υλοποιεί δράσεις εκπαιδευτικού και κοινωνικού χαρακτήρα, ενισχύοντας τη γνώση, τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή των κατοίκων της Νεοκαισάρειας.