Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Παραίτηση Γιώργου Γαλέου από τον ΛΑΟΣ


Με επιστολή του που απέστειλε στον επικεφαλής του κόμματος Γιώργο Καρατζαφέρη ο Γεώργιος Γαλέος παραιτήθηκε από την γραμματεία Εθνικής Οικονομίας του ΛΑΟΣ και από την πιθανή κάθοδό του στις επόμενες Εθνικές Εκλογές. Ο...






Γεώργιος Γαλέος είχε εκλεγεί βουλευτής Αργολίδος με την Χρυσή Αυγή, από την οποία αποχώρησε και προσχώρησε στις τάξεις του ΛΑΟΣ.

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
 σε εσάς και την οικογένεια σας εύχομαι Χρόνια Πολλά χαρούμενα και με υγεία. Θα επιθυμούσα να βρίσκομαι στην Ελλάδα και να σας διαβιβάσω προσωπικώς τις ευχές μου, αλλά μία αδιαθεσία με έκανε να ακυρώσω το ταξίδι μου. Ευτυχώς οι γενικές εξετάσεις έδειξαν μία υπερκόπωση και οι θεράποντες γιατροί, μου συνέστησαν ένα διάλειμμα.
Μετά από ώριμη σκέψη, αποφάσισα να ακολουθήσω τις συμβουλές των γιατρών μου. Φυσικά αντιλαμβάνομαι, ότι βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο και αισθάνομαι υποχρεωμένος να παραιτηθώ τόσο από τη γραμματεία της Εθνικής Οικονομίας του ΛΑΟΣ όσο και από μία πιθανή υποψηφιότητα στις προσεχείς εθνικές εκλογές. Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε, να μου αναθέσετε την ανωτέρω γραμματεία και σας εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια σας.

Με μεγάλη εκτίμηση
 Γεώργιος Γαλέος
Δρ. Οικονομολόγος
π. Βουλευτής Αργολίδος.