Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Δολοφονία Καρολάιν: Αθωώθηκε ο Σταύρος Μπαλάσκας για το «αν δεν ήταν βλάκας ο πιλότος…»

 



Επιστρέφει στην υπηρεσία του, την Άμεση Δράση, ο συνδικαλιστής της ΕΛ.ΑΣ
 
.Επιστρέφει στην υπηρεσία του, την Άμεση Δράση, ο συνδικαλιστής της ΕΛ.ΑΣ., Σταύρος Μπαλάσκας, μετά τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για δηλώσεις αναφορικά με...  

 
τη δολοφονία της Καρολάιν από τον πιλότο – σύζυγο της στη «μεζονέτα της φρίκης» στα Γλυκά Νερά.

Ο Σταύρος Μπαλάσκας κρίθηκε μετά τη διενέργεια της προκαταρκτικής έρευνας για το εάν έχουν τελεστεί τα αδικήματα της διασποράς ψευδών ειδήσεων και της διέγερσης σε διάπραξη αδικήματος, με αποτέλεσμα η υπόθεση μπήκε στο αρχείο.

Ο γνωστός συνδικαλιστής αστυνομικός, με αφορμή την ομολογία του 33χρονου Μπάμπη Αναγνωστόπουλου για τη δολοφονία της Καρολάιν, είχε πει σε τηλεοπτική του εμφάνιση πως «αν ο 32χρονος είχε πάρει τηλέφωνο την αστυνομία μετά την πράξη του, μπορεί να καθόταν στη φυλακή λιγότερο από πέντε χρόνια...».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «αν δεν ήταν βλάκας (σ.σ. ο καθ’ ομολογίαν συζυγοκτόνος), σε 4 χρόνια θα ήταν έξω», προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων για το έγκλημα που σόκαρε την ελληνική κοινωνία. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάποιοι τον κατηγόρησα για «οδηγίες και συμβουλές» σε δολοφόνους, με τον Σταύρο Μπαλάσκα να ζητά συγγνώμη λέγοντας ότι παρερμηνεύτηκε η δήλωση του.

Η είδηση της αθώωσης έγινε γνωστή με ανάρτηση του ιδίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τον συνδικαλιστή αστυνομικό να γράφει: «Φίλες, φίλοι… Είχα πει πως έχω και ταπεινά θα έχω για πάντα εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη η οποία με αθώωσε. Το δε πενταμελές αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΛ.ΑΣ. εχτές δίκασε και απέρριψε με τη σειρά του τις ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ εις βάρος μου από μερίδα του τύπου για τις δηλώσεις μου στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA για τον φονιά πιλότο της άτυχης ΚΑΡΟΛΑΪΝ στα ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ.

Με απάλλαξε αθωώνοντάς με και αυτό με την σειρά του πανηγυρικά. Ευχαριστώ όσους στάθηκαν δίπλα μου στις πραγματικά δύσκολες στιγμές της άδικης δίωξης με την εκτόξευση λάσπης και την πρόσκαιρη διαθεσιμότητα. Κανονικά στην υπηρεσία μου, το περιπολικό μου και τους συντρόφους μου χαμηλόβαθμους μάχιμους αστυνομικούς της ΑΜΕΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.

ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ Σταύρος
μέλος Δ.Σ. ΠΟΑΣΥ».