Τρίτη 30 Απριλίου 2024

ΔΗΜΟΤΗΣ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΔΕΥΑΔΟΛ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ "ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ"... ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΕΙΛΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ...

 

 Ακούστε καλά κύριοι της ΔΕΥΑΔΟΛ, γιατί αντί να το βουλώσετε και να μου εξηγήσετε από που είναι το υπόλοιπο και δήθεν απλήρωτο που μου βάλατε στον λογαριασμό που τον διπλασιάζει για το Α' Τρίμηνο του 2024,  έχετε το θράσος να απειλείτε και από πάνω τους δημότες με μηνύσεις,

Ναι... 


 

100% αύξηση είναι, αφού πληρώνω πάντα κανονικά και εγκαίρως μέχρι σήμερα τους λογαριασμούς μου και δεν έχω αφήσει ποτέ απλήρωτο κανέναν λογαριασμό.

Αλλά πέραν αυτού για τους άλλους δημότες του Λιτοχώρου που έστειλαν και αυτοί στη "ΛΕΥΤΕΡΙΑ" τους εξωφρενικούς λογαριασμούς που έλαβαν για το Α' Τρίμηνο τι έχετε να πείτε; Ο ένας μάλιστα λογαριασμός αναγράφει το απίστευτο νούμερο των 639 ευρώ!!!

Όσο για τις απειλές περί μηνύσεων τις γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου και μάλλον εσείς είστε αυτοί που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν από όλους εμάς την άσκηση των νομίμων διακαιωμάτων μας.

ΔΗΜΟΤΗΣ