1. Να τοποθετηθεί μόνιμο προσωπικό για γραμματειακή υποστήριξη σε κάθε σχολική μονάδα είτε από διοικητικούς υπαλλήλους είτε από εκπαιδευτικούς, που αδυνατούν για λόγους υγείας να ασκήσουν διδακτικό έργο ή που επιθυμούν να ασκούν διοικητικά καθήκοντα.
2. Να γίνει μείωση διδακτικού ωραρίου Διευθυντών και Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων, ώστε να μπορούν να ασκούν καλύτερα το διοικητικό τους έργο και να μειωθεί το βάρος, που επωμίζονται οι εκπαιδευτικοί.
3. Να επανέλθει το ωράριο όλων των εκπαιδευτικών σε αυτό που υπήρχε πριν από το 2013.
4. Να καταργηθεί ο νόμος που προβλέπει τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών διαθέτοντάς τους έως και σε πέντε σχολικές μονάδες και ο εκπαιδευτικός να συμπληρώνει το υποχρεωτικό του ωράριο με διοικητικό έργο μόνο σε μία σχολική μονάδα.
5. Να καταργηθεί ο νόμος που προβλέπει συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών στην Α΄/θμια Εκπ/ση ή οπουδήποτε αλλού,χωρίς την αίτησή τους.
6. Να αποσπώνται οι σύζυγοι εκπαιδευτικών, λόγω συνυπηρέτησης, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους δικαστικούς και τους στρατιωτικούς.
7. Αναγνώριση της στρατιωτικής θητείαςως συντάξιμου χρόνου χωρίς εξαγορά.
8. Άμεση και πλήρης νομική υποστήριξη από την Ο.Λ.Μ.Ε. στους αιρετούς των Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και στις κατά τόπους Ε.Λ.Μ.Ε.
9. Πλήρης νομική κάλυψη από το Υπουργείο Παιδείας προς τους εκπαιδευτικούς, που δέχονται μηνύσεις, αγωγές, απειλές, εξυβρίσεις, ξυλοδαρμούς από γονείς και εξωσχολικούς.
10. Να δοθεί η αρμοδιότητα στα Π.Υ.Σ.Δ.Ε. να απαλλάσσουν τους αδυνατούντες εκπαιδευτικούς, με αίτησή τους, από το διδακτικό τους έργο και να τους αναθέτουν διοικητικό έργο, προφυλάσσοντας έτσι και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές (υλοποιείται εφ’ όσον προσκομιστεί γνωμάτευση υγειονομικής επιτροπής).
11. Μαζικοί διορισμοί για την κάλυψη των πάγιων αναγκών, που υπάρχουνστη γενική αγωγή και πολύ περισσότερο στην ειδική αγωγή.
12. Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στην αρχή του σχολικού έτους για την κάλυψη όλων των λειτουργικών αναγκών που δηλώνονται από τα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ και μάλιστα σε μία φάση, για να μη προκύπτουν αδικίες μεταξύ αυτών.
13. Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών να υλοποιούνται από τα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ και αφού ολοκληρωθεί η συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των μονίμων εκπαδευτικών, όπως άλλωστε προβλέπεται και από τα σχετικά προεδρικά διατάγματα.
14. Να δικαιούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί άδειες, ανάλογες με αυτές που προβλέπονται για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
15. Κάλυψη εξόδων διαμονής, διατροφής και μετακίνησης των συναδέλφων, που υπηρετούν σε περιοχές μακριά από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας τους.
16. Να αναγνωρίζεται μισθολογικά κάθε είδους προϋπηρεσία από τον ιδιωτικό τομέα.
17. Στον πίνακα των οργανικών κενών και πλεονασμάτων να προστεθεί η στήλη με την εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ.
18. Επαναφορά των επιδομάτων- δώρων, που έχουν περικοπεί.
19. Μείωση του καταβαλόμενου ποσού ανά μήνα, για την αναγνώριση πλασματικού χρόνου εργασίας από το 20% στο 6,67% του βασικού μισθού, όπως ακριβώς ίσχυε και πριν από το 2016.
20. Αναγνώριση του χρόνου της ανεργίας ως συντάξιμου χρόνου.
21. Αυξήσεις 20%, απόδοση των Μ.Κ, που χάθηκαν τη διετία 2016-17, λόγω μνημονίων και κατάργηση της εισφοράς 2%, για την καταπολέμηση της ανεργίας.
22. Κατάργηση των υποχρεωτικών υπερωριών.
23. Διπλασιασμός της αποζημίωσης για τις επιτηρήσεις και τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων.
24. Επαναφορά του ειδικού επιδόματος στους επαιδευτικούς, που εργάζονται σε σχολεία ειδικής αγωγής.
25. Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ.).
26. Να γίνει προσαρμογή της διδακτέας ύλης στα εσπερινά σχολεία, ανάλογα με το ωρολόγιο πρόγραμμα των αντίστοιχων σχολικών μονάδων.
27. Μείωση της διδακτέας ύλης στα μαθήματα, που εξετάζονται μέσω της Τ.Θ.Δ.Δ.
28. Κατάργηση της κλήρωσης στα μαθήματα που εξετάζονται μέσω της Τ.Θ.Δ.Δ. Η επιλογή τω θεμάτων να γίνεται από τους διδάσκοντες.
29. Ενίσχυση του θεσμού της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης, ώστε να ξεκινούν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς και μέσω αυτών να καλύπτονταιόλοι οι μαθητές καιόλες οι μαθήτριες.
30. Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα.
31. Θεσμοθέτιση ειδικού επιδόματος, για την αναβάθμιση του υλικοτεχνικού εξοπλισμού των εκπαιδευτικών, όπως επίσης και για αγορά βιβλίων και λογισμικών.
32. Καθιέρωση του θεσμού των εφεδρικών αναπληρωτών (αναπληρωτές ειδικού σκοπού), προκειμένου να καλύπτονται άμεσα τα λειτουργικά κενά, που προκύπτουν εκτάκτως στις σχολικές μονάδες κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς,π.χ. από αναρρωτικές άδειες εκπαιδευτικών.
33. Να υλοποιούνται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολείαμε μόρια μετάθεσης και όχι αδιαφανώς.
34. Προσλήψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης από την αρχή της σχολικής χρονιάς και σε μία φάση, ώστε να μην τοποθετούνται σε πολλές σχολικές μονάδες.
35. Οι μαθητές που δικαιούνται παράλληλη στήριξη, να καλύπτονται από έναν εκπαιδευτικό, ο οποίος να μην αλλάζει τις επόμενες σχολικές χρονιές, εφόσον αυτό είναι εφικτό.
36. Να μην είναι υποχρεωμένος ο νεοδιόριστος, που ανήκει σε ειδική κατηγορία, λόγω ασθένειας, να υπηρετεί για δύο χρόνια την οργανική του θέση.
37. Να προβλέπονται οργανικές θέσεις ανά συγκρότημα σχολικών μονάδων, όταν αυτές βρίσκονται στον ίδιο χώρο.
38. Στελέχωση των σχολικών μονάδωνμε επιστάτες ή επιστάτριες, σχολικούς φύλακεςκαι μόνιμες καθαρίστριες ή μόνιμους καθαριστές.
39. Να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο των σχολικών εκδρομών, ώστε να καλύπτονται νομικά και οικονομικά οι συνοδοί εκπαιδευτικοί.
40. Πρόνοια ώστε να μπορούν να συμμετέχουν σε εκδρομές και πάσης φύσης μετακινήσειςκαι οι οικονομικά αδύναμοι μαθητές.
41. Απλοποίηση των διαδικασιών υλοποίησης εκδρομών και μετακινήσεων και μεταφορά της ευθύνης στα τουριστικά γραφεία.
42. Να αλλάξει το πειθαρχικό δίκαιο του2012, των δημόσιων πολιτικών υπαλλήλων, όπου προβλέπονται πειθαρχικά παραπτώματα και σε υποθέσεις, που αφορούν την προσωπική και οικογενειακή τους ζωή.
43. Να δίνεται μεγαλύτερη προθεσμία στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς για την ανάληψη της υπηρεσίας (ειδικά στις δυσπρόσιτες περιοχές), ή να γίνεται ανάληψη της υπηρεσίας χωρίς φυσική παρουσία, προκειμένου να μη τους γίνονται περικοπές.
44. Να προσληφθούν σύμβουλοι σταδιοδρομίας, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί σε κάθε σχολική μονάδα.
45. Να προβλέπεται σταθερός αριθμός τμημάτων στις σχολικές μονάδες, που βρίσκονται σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, οπότε και σταθερός αριθμός οργανικών θέσεων, με εξαίρεση μία σχολική μονάδα από κάθε τύπο σχολείου, όπου θα μεταβάλεται ο αριθμός των τμημάτων και των οργανικών θέσεων.
46. Να επανέλθει ο νόμος που ίσχυε έως το 2019,για την εκλογή των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια και να επιστρέψουν οι αιρετοί του κλάδου στα συμβούλια επιλογής στελεχών.
47. Επαναφορά της συνδικαλιστικής άδειας, για την ημέρα της εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης του κλάδου.
48. Έγκαιρη ολοκλήρωση των εγγραφών και έγκαιρη δήλωση των κατευθύνσεων και των ειδικοτήτων, που θα ακολουθήσουν οι μαθητές, καθώς επίσης και έγκαιρη έγκριση των ολιγομελών τμημάτων, ώστε να υπολογίζονται με ασφάλεια τα οργανικά και λειτουργικά κενά για τη νέα σχολική χρονιά.
49. Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα γενικής παιδείαςή προσανατολισμού ή ειδικότητας να μη ξεπερνά τους 20 μαθητές.
50. Να δημιουργηθούν τμήματα ένταξης και στα Λύκεια.
51. Να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στη χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου στους εκπαιδευτικούς, ώστε να μπορούν με νόμιμο τρόπο να συμπληρώνουν το εισόδημά τους και να αντιμετωπίζουν το βιοποριστικό τους πρόβλημα.
52. Διπλασιασμός των αμοιβών για πραγματοποίηση υπερωριών.
53. Κατασκευή κατοικιών για εκπαιδευτικούς στα πρότυπα των στρατιωτικών.
54. Δωρεάν συμμετοχή των παιδιών των εκπαιδευτικών σε παιδικέςκατασκηνώσεις.
55. Κατάργηση όλης της περιττής γραφειοκρατίας.
56. Επικαιροποίηση του πλαισίου που αφορά τη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων.
57. Αλλαγή του πλαισίουσυγκρότησης των επιτροπών, που διενεργούν τις εισαγωγικέςεξετάσεις των Μουσικών Σχολείου, ώστε αφενός να αποζημιώνονταιοικονομικά τα μέλη τους, καθώς και οι εκτελούντες χρέη γραμματειακής υποστήριξης, και αφετέρου να συμμετέχουν σε αυτές εκ περιτροπής όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ79.01 και ΤΕ16.