Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

ΕΣΤΙΑ ΠΙΕΡΙΔΩΝ ΜΟΥΣΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΕΦΟΡΕΙΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ από τον λαμπαδηδρόμο μαθητή Παναγιώτη Θεοφανέλη


22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία εθελοντών αιμοδοτών (26/09/2024)

Ο εθελοντής αιμοδότης, μαθητής της Ε'τάξης του 19ου Δημοτικού σχολείου Κατερίνης, μετά το τέλος της λαμπαδηδρομίας, στην πλατεία Ελευθερίας,απηύθυνε το δικό του μήνυμα για το τι σημαίνει ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ στους συνανθρώπους μας:

 
Γειά σας! Είμαι ο Παναγιώτης Θεοφανέλης, μαθητής της Ε' Δημοτικού. Πριν 2 χρόνια περίπου διαγνώσθηκα με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 και από τότε η ζωή μου έχει αλλάξει πάρα πολύ!
Όμως οι αλλαγές δεν είναι μόνο αρνητικές αλλά και θετικές. Ένιωσα απίστευτα συναισθήματα συμπαράστασης, συμπόνιας, προσφοράς και αλληλεγγύης, όχι μόνο από την οικογένειά μου, αλλά και από τους φίλους μου, τους συμμαθητές μου, τους δασκάλους μου, τη διευθύντριά μου, τη σχολική νοσηλεύτρια αλλά και από όλο το περιβάλλον μου γενικότερα και τους ευχαριστώ πολύ γι αυτό! Γιατί με τη στάση τους μου δίνουν δύναμη και κουράγιο να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες μου!
Έτσι έβαλα κι εγώ σκοπό στη ζωή μου, να βοηθώ τους συνανθρώπους μου, με όποιο τρόπο μπορώ! Γιατί κατάλαβα πως όταν προσφέρουμε στον συνάνθρωπό μας, τότε ο κόσμος μας γίνεται καλύτερος και τη στεναχώρια και τα προβλήματα τα αντικαθιστά η χαρά και η ελπίδα!
Σκεφτείτε τώρα πόσο σπουδαία είναι η προσφορά της εθελοντικής αιμοδοσίας, όπου αφιερώνοντας 15 λεπτά από τον χρόνο μας και δίνοντας λίγο αίμα, σώζουμε τόσες ανθρώπινες ζωές! Παιδιά σαν εμένα και ενήλικες όπως εσείς!
Ας δώσουμε λοιπόν λίγο αίμα και ας χαρίσουμε στους συνανθρώπους μας το μεγαλύτερο και σπουδαιότερο δώρο που υπάρχει!

Την ίδια τη ΖΩΗ!!!!

Θερμά συγχαρητήρια στον ίδιο και στην οικογένειά του!

Το Δ.Σ.της Εστίας Πιερίδων Μουσών 22