Κύριε διευθυντά, χθες για πολλοστή φορά υπήρξε ανάρτησή σας σχετική με τα χόρτα και τους θάμνους που πνίγουν το κακοτράχαλο δρομάκι που συνδέει την Κονταριώτισσα με ...
το γυναικείο μοναστήρι της περιοχής, το οποίο είναι ένα ορθόδοξο, πανέμορφο και ευλογημένο μέρος, που θυμίζει παράδεισο. Χθες λοιπόν διαβάζοντας την ανάρτησή σας ήρθε στο μυαλό μου η μεγάλη διαδήλωση που έγινε στη Θεσσαλονίκη για το όνομα των Σκοπίων και τα τελευταία λόγια του ομιλητή κ. Φράγκου, όπου δίπλα στεκόταν ο τοπικός μας μητροπολίτης, που κάτι του ψιθύρισε. Δείτε το σχετικό βίντεο. Εύλογα λοιπόν αναρωτιέμαι, γιατί υπάρχει τέτοιο μίσος, εμπάθεια ή σκοπιμότητα και ποιος θέλει να βλάψει αυτό το ιστορικό, εγκαταλειμμένο μονοπάτι που περνάει έξω από την τούμπα και καταλήγει στο μοναστήρι; Μήπως κάτι κρύβει η τούμπα που βρίσκεται εκεί ακριβώς έξω από το μοναστήρι; Διαφορετικά δεν μπορούμε να αντιληφθούμε γιατί δεν τολμούν οι τοπικοί θεσμικοί παράγοντες να διαφοροποιηθούν από τον αρμόδιο τοπικό κληρικό επίσκοπο και οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν τις συνέπειες και ούτε αντιλαμβάνονται το τι πιστεύουν οι πιστοί της περιοχής. Όπως επίσης δεν αντιλαμβάνονται ποιοι θα κατηγορηθούν για πράξεις και παραλείψεις αν συμβεί κάποιο κακό.
Αναγνώστης
Αναγνώστης