Λευτέρη μια έκκληση στον δήμο.
Βαρεθήκαμε από λακούβες, κακοτεχνίες κλπ κλπ αλλά αυτό το πράγμα με το νερό που δεν έχει πίεση από το απόγευμα και μετά λες και ποτίζουμε τα απέραντα χωράφια με καπνά και καλαμπόκια δεν πάει.
Εκεί...
στον δήμο Πρότυπο μόνο λάθη καθημερινά ενώ περιμέναμε κάτι διαφορετικό.
Φτάνει μας πρήξατε, δεν έχετε ιδέα και δεν με πείθει η γραφειοκρατία που κάποιοι ισχυρίζονται. Αν είναι τότε άλλοι να αποφασίζουν για τον τόπο με ένα σωρό χαρτιά την ψηφιακή εποχή, απλά παραιτηθείτε.
Θ.Π.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
